آخرین اخبار

26. مرداد 1394 - 19:07   |   کد مطلب: 28268
همزمان با سالروز ورود آزادگان به وطن:
تجلیل از 54 آزاده در اسدآباد
به مناسبت سالروز ورود آزادگان به وطن از 54 نفر آزاده شهرستان اسدآباد تجلیل شد.

به گزارش آوای سیدجمال، ظهر امروز به مناسبت سالروز ورود آزادگان به وطن از 54 نفر آزاده در سالن اجتماعات فرمانداری تجلیل شد.

در این نشست که امام جمعه، فرماندار، رئیس نبیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از آزادگان حضور داشتند، فرماندار اسدآباد سالروز ورود آزادگان به وطن را گرامی داشت و گفت: 54 نفر آزاده در دوران هشت دفاع مقدس داشته است که بین سه تا 10 سال در اسارت رژیم بعثی عراق است.
مسعود بکائی آزادگان را گنجینه و سرمایه های انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید از این گنجینه ها و خاطرات آنان استفاده کرد و از آنان خواست که خاطراتشان را بازگو کنند تا نسل جوان بداند آنان چه شکنجه هایی را متحمل میشدند.
وی کم توقع ترین افراد در جامعه ایثارگر را آزادگان خواند و گفت: آزادگان با تواضع ، دلسوزی و ولایت‌مداری که از اوصاف برجسته آنان است توانستند سرافرازانه به این انقلاب خدمت کنند.
امام جمعه اسداباد آزادگان را سند افتخارات نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگرنبود رشادت و فداکاری این آزادگان این انقلاب پایدار نمی ماند.
حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد با بیان اینکه صبر، توکل و ایمان به خدای آزادگان عزت، شرافت و آبرو  برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است، گفت:
وی با اشاره به اینکه این آزادگان به عنوان گوهرهای ارزشمند و ناب انقلاب مقامی بالاتر از شهدا دارند چرا که شهدا یک لحظه شربت شهادت را نوشیدند اما آزادگان طی سه تا ده سال با زجر و شکنجه‌های دشمن طعم شهادت را چشیده‌اند.
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه آزادگان را سنگ صبور نظام  و پایبند به عهد و پیمان به خداو امام هستند، گفت: به برکت صبر و استقامت این آزادگان نظام و انقلاب پایدار مانده است.
وی از امن‌ترین نقاط دنیا را ایران دانست و گفت: این امنیت به دلیل ولایت‌‌مداری، در صحنه بودن و انقلابی بودن آزادگان است که باید بر روحیه آزادگی آنان در جامعه احترام کرد.
انتهای پیام/پ

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal