آخرین اخبار

31. مرداد 1394 - 8:14   |   کد مطلب: 28380
استاندار همدان گفت: در سفر رئیس‌جمهور به همدان طرح‌های شاخصی نهایی می‌شود و این سفر و تصمیمات آن برای استان همدان با تمامی سفرها متفاوت است.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدناصر نیکبخت با بیان اینکه در آستانه هفته دولت هستیم و سفر رئیس جمهور به همدان به دلایلی متمایز از سایر سفرهاست، اظهار کرد: اول شهریور ماه روز همدان است و این هم مناسبت خوبی است.

وی تصریح کرد: سه‌شنبه سوم شهریور سفر یک روزه رئیس جمهور به همدان است و از صبح تا پایان شب میزبان رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید خواهیم بود.

استاندار همدان بیان کرد: در این سفر طرح‌های شاخصی که به تصویب رسیده، نهایی می‌شود و این سفر و تصمیمات آن برای استان همدان با تمامی سفرها متفاوت است.

وی ادامه داد: در همین هفته دو جلسه با رئیس جمهور داشتیم و تصمیماتی که برای استان همدان داشتند، متفاوت از سایر استان‌هاست و تصمیمات و مصوبات در سفر، به مردم اعلام می‌شود.

نیکبخت یادآور شد: طرح‌های بزرگی که برای استان مدنظر بود تخصیص اعتبار شده و بیشتر طرح‌های اثرگذار در استان همدان مورد تصویب رئیس جمهوری قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور شرایط اقتصادی و استعدادی همدان را می‌دانند و در جلسات هماهنگی مدافع همدان بودند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: توجه به توازن منطقه‌ای به توجه بیشتری نیاز دارد و رئیس‌جمهور علاقه عجیبی به مفاخر و مشاهیر استان همدان دارند.

وی اضافه کرد: کم‌آبی در تمامی کشور خود را نشان داده، راه آهن و آب روستایی و شهری مهم‌ترین خواسته است و در این ارتباط هم تصمیمات خوبی گرفته شد.

استاندار همدان بیان کرد: در پاره‌ای موارد همچون راه و راه آهن بیش از انتظار استان مورد لطف قرار داده شد و دغدغه راه آهن همدان-تهران در سفر رئیس جمهور حل می‌شود.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور در سفر به همدان با نخبگان و تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی دیدار داشته و ضمن حضور در شورای اداری استان نشست خبری خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه 21 طرح به ارزش هزار و پنجاه میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود، افزود: 14 طرح به ارزش هزار و 813 میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal