آخرین اخبار

14. شهريور 1394 - 8:59   |   کد مطلب: 28624
استاندار همدان با بیان اینکه نگاه به ورزش در استان تک‎بعدی نیست گفت: در همدان برای موفقیت همه رشته‌های ورزشی برنامه‌ریزی داریم به طوری که نه تنها به فوتبال، بلکه به سایر رشته‌ها توجه خواهیم کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از فارس،محمدناصر نیکبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: توجه به ورزش یکی از اولویت‌های دولت در استان‌ها است که در همدان نیز با فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب شرایط مطلوبی فراهم شده است.

وی افزود: امروز شاهد افتتاح مجموعه هاکی در همدان بودیم که با این اقدام از این به بعد شرایط بسیار مطلوب و ویژه‌ای برای فعالیت علاقمندان به هاکی فراهم شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه نگاه به ورزش در استان تک‎بعدی نیست خاطرنشان کرد: در همدان برای موفقیت همه رشته‌های ورزشی برنامه‌ریزی داریم به طوری که نه تنها به فوتبال و تیم پاس و الوند بلکه به سایر رشته‌ها توجه خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه برنامه‌هایی برای تیم الوند در استان پیش‌بینی شده است، گفت: بسیار خوشحالیم که تیم الوند با وجود مشتری و خواهان از خارج استان در خانه خودش باقی مانده و شک نکنید بهتر از سال گذشته به این تیم بومی کمک خواهد شد.

نیکبخت با اشاره به اینکه در رشته‌های انفرادی استان همدان دارای قهرمانان ملی و جهانی است گفت: برای موفقیت در رشته‌هایی مثل کشتی برنامه‌ریزی شده و امسال هم در سطح لیگ برتر دو تیم حضور دارد.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal