آخرین اخبار

3. شهريور 1394 - 17:17   |   کد مطلب: 28453
همزمان با سفر رئیس جمهور به همدان، فاز اول پروژه مجتمع ورزشی بانوان و راه‌اندازی سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت قائم(عج) اسدآباد بهره‌برداری شد.

به گزارش آوای سیدجمال، ظهر امروز همزمان با سفر رئیس جمهور به همدان، با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پروژه مجتمع ورزشی بانوان و سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت قائم(عج) اسدآباد شهر اسدآباد بهره‌برداری شد.
پروژه مجتمع بانوان شهر اسدآباد در سال 86 در زمینی به مساحت هزار و 700 متر مربع کلنگ‌زنی شده است که شامل دو بخش سالن چندمنظوره و استخر سرپوشیده است.
برای احداث این پروژه یک میلیارد و  500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و برای تکمیل استخر سرپوشیده نیز دو میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
همچنین سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت قائم(عج) اسدآباد راه‌اندازی شد. برای خرید این دسنتگاه دو میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است.
مسعود سلطانی‌فر در حاشیه راه‌اندازی این تجهیز بیمارستانی، در جمع خبرنگاران شهرستان اسدآباد با اشاره به سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به همدان، از استقبال مردم استان همدان از رئیس جمهور قدردانی کرد.
وی استقبال پر شور مردم استان همدان از رئیس جمهور را برنامه‌ای خاطره‌انگیز و برگ زرینی دیگر در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: در کنار این برنامه سفر رئیس جمهور به استان‌ها وزرا و اعضای هیئت دولت برای بررسی مشکلات شهرستانی در شهرستان‌ها حاضر می‌شوند.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور خود  را در دیار سید جمال‌الدین اسدآبادی یک افتخار بزرگ خواند و گفت: در کنار سفر رئیس جمهور برخی از پروژه‌ها در سطح شهرستان‌ها نیز بهره‌برداری می‌شود.
وی راه‌اندازی از سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت قائم(عج) اسدآباد را پروژه‌های مهم و تأثیرگذار در روند درمانی مردم دانست و گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از این تجهیزات بیمارستان مشکل مردم برای رفت و آمد به همدان کمتر شود.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal