آخرین اخبار

3. شهريور 1394 - 10:19   |   کد مطلب: 28446
از ساعات اولیه امروز مردم اسدآباد برای اعزام به همدان جهت استقبال و دیدار با رئیس جمهوری ایران در همدان در میدان دانشگاه اسدآباد گرد هم آمدند .

به گزارش آوای سیدجمال، امروز سوم شهریورماه همزمان با آغاز هفته دولت و ورود کاروان دولت تدبیر و امید به همدان، قشرهای مختلفی از مردم شهرستان اسدآباد برای دیدار عمومی با رئیس جمهور به همدان اعزام شدند.
مردم در گروه‌های سنی مختلف از نوجوان و جوان گرفته تا مسن و میمناسال از قشرهای مختلف جامعه کارگری و کارمندی، ورزشکاری و داوطلب هلال احمری، دانشجو و دانش‌آموز، مددجویان نهادهای امداد و بهزیستی برای دیدار با رئیس جمهور آمده بودند.
آنان با گرفتن تصاویری از رئیس جمهور جهموری اسلامی ایران برای حضور در همدان جهت استقبال و دیدار با رئیس جمهور از ساعات اولیه روز در مقابل میدان دانشگاه  تجمع کرده بودند.
در این میان نامه‌های در دست مردم برای رئیس جمهور به چشم می‌خورد که گویای درد و مشکلات آنان بود که به رئیس جمهور بیان کردند.
داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر که در همه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی همیشه یک جای کار هستند، این بار با لباس‌های فرم هلال قرمزی برای استقبال از رئیس جمهور در همدان آمدهاند.
کارکنان ادارات و نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی، اصناف و بازاریان، کارگر و غیرکارگر در این میدان گرد آمدند و با راهنمایی کارکنان فرمانداری و دیگر ادارات بر اتوبوس‌ها و مینی‌بوس سوار می‌شوند.
بر روی هر اتوبوس و مینی‌بوس بنری با عنوان کاروان استقبال از رئیس جمهور و یک پیام «خوش‌آمدی رئیس جمهور محبوب ما» نصب شده بود.
مأموران راهنمایی و رانندگی نیز  برای تسهیل در رفت و آمد مردم محدودیت‌های ترافیکی را از ساعات اولیه صبح اعمال کرده‌اند.
بیش از 103 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای اعزام مردم در میدان دانشگاه آماده شده بود و شور و اشتیاق مردم برای استقبال از رئیس جمهور طوری بود که برای سوار شدن در ماشین‌ها همدیگر دغدغه داشتند.
انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal