آخرین اخبار

11. شهريور 1394 - 8:54   |   کد مطلب: 28596
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: کتاب«اندوه خیابان یک طرفه» به همت حوزه هنری و توسط انتشارات سوره مهر به‌زودی چاپ شده و با حضور اصحاب رسانه رونمایی می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از تسنیم، مریم زندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما به چاپ کتاب جدید حوزه هنری اشاره و اظهار داشت: دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری اقدام به چاپ اشعار سپید بانوان استان کرده‌است.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان افزود: کتاب «اندوه خیابان یک طرفه» مجموعه اشعار سپید سه شاعری ملایری است که به سالها به سرودن شعر مشغول هستند.

وی تاکید کرد: این کتاب مجموعه‌ای از اشعار سپید نرگس شیرازی، مریم کرمی و لیلا واحدی در 90 صفحه و قطع خشتی به قیمت 6000تومان در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

زندی افزود: از آنجایی که در استان همدان کتاب‌های شعر بانوان کمتر چاپ شده است از این رو چاپ این کتاب می‌تواند آغازی برای داشتن اعتماد به نفس بیشتر برای بانوان و تشویقی برای نویسندگان دیگر باشد.

وی عنوان کرد: انتشارات سوره مهر این مجموعه را روانه بازار خواهدکرد که شامل 15 شعر از مریم کرمی، 12 شعر از نرگس شیرزادی و 18 شعر سپید از لیلا واحدی است.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان تصریح کرد: این کتاب هم‌اکنون به چاپ‌خانه سپرده شده تا به زودی چهل و چهارمین اثر مکتوب حوزه هنری استان همدان و چهارمین کتاب شعر این حوزه روانه بازار شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal