آخرین اخبار

15. شهريور 1394 - 8:06   |   کد مطلب: 28654
مجلس از ابتدا بر بررسی برجام تاکید داشت، اما دولت با این مسئله موافق نبوده و مخالفت خود را به صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: در واقع مجلس در راستای منویات مقام معظم رهبری عمل کرده و با تشکیل کمیسیون ویژه بررسی برجام متشکل از 15 نفر، آماده عمل به وظایف خود است.

احمد آریایی نژاد افزود: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که مصلحت نیست؛ مجلس از موضوع بررسی برجام کنار برود و در واقع ایشان می خواهند تا موضوع از مسیر قانونی دنبال شود.

وی با اشاره به مخالفت دولت با بررسی برجام در مجلس تصریح کرد: نیتی در پس این گفتگوها بود که از طرف برخی دشمنان خارجی ساماندهی شده و برخی ها نیز در داخل و ناخواسته، آب به آسیاب دشمن ریخته و به دنبال ایجاد دو دستگی بودند که خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری همه توطئه ها برملا شد.

آریایی نژاد درباره لغو تحریم ها نیز اظهار کرد: تحریم ها نه تنها به ضرر ملت ایران نیست که می تواند موجب خود اتکایی نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

وی بیان کرد: ما به کمک غربی ها نیاز نداشته و می توانیم به خوبی شرایط اقتصادی کشور را با همدلی و همزبانی اداره کنیم.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت گفت: اکنون در نقطه حساس و در انتهای یک پیچ تاریخی و گذرگاه حساسی قرار گرفته  و باید با شناسایی نقاط ضعف به شکوفاسازی اقتصاد جامعه اسلامی خود بپردازیم.

آریایی نژاد ادامه داد: غربی ها تنها به دنبال وارد کردن  محصولات و مظاهر فرهنگ غربی به کشور ما بوده، اما از آموزش فناوری و دانش روز خود داری می کنند؛ پس رفع تحریم ها اگر به وارد کردن کالاهای لوکس خارجی بیانجامد، فایده ای ندارد.

پایان پیام/ح

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal