آخرین اخبار

20. شهريور 1394 - 14:45   |   کد مطلب: 28732
شهردار اسدآباد گفت: بسیاری از کوچه ها و معابر شهر بیش از سی سال است که به صورت خاکی رها شده و به شدت موجب نارضایتی ساکنین بوده است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایرنا، حمزه عبدکوند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال با تخصیص اعتبار مناسب نسبت به ساماندهی این معابر اقدام شد و اینکار تا زمانی که شرایط آب و هوا مناسب باشد ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اجرای طرح آسفالت خیابانها و کوچه های شهر اظهار کرد: از ابتدای سال یازده هزار تن آسفالت ریزی به ارزش 20 میلیارد ریال اعتبار در سطح شهر انجام شده است.
شهردار اسدآباد با اشاره به بودجه 110 میلیارد ریالی شهرداری در سال جاری اشهار کرد: از این اعتبار 58 میلیارد ریال صرف پروژه های عمرانی می شود.
عبدکوند همچنین از پیشرفت 50 درصدی المان شهدای گمنام خبر داد و افزود: این طرح در فاز طراحی و ساخت المان و محوطه سازی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال به تازگی آغاز شده است و تا پایان سال فاز نخست آن به اتمام خواهد رسید.
شهردار اسدآباد همچنین احداث سرویس بهداشتی عمومی در مرکز شهر را از نیازهای شهر اعلام کرد و گفت: این طرح نیز با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال در حال اجراست و بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
عبدکوند خاطرنشان کرد: در راستای رفاه شهروندان سرویس بهداشتی پارک شهید رجایی با اعتبار 200 میلیون ریال تعمیر و راه اندازی شد و همچنین درب خروجی ترمینال مسافربری شهری با اعتبار یکصد میلیون ریال احداث شده است.
شهردار اسدآباد در ادامه به فعالیتهای بخش فضای سبز اشاره کرد و افزود: امسال در راستای تامین فضای سبز شهر 18 هزار بوته انواع گلهای فصلی و درختچه های زینتی و 800 اصله نهال کاج و اقاقیا خریداری و کاشته شده است.
شهرستان اسدآباد 107 هزار جمعیت دارد و در 45 کیلومتری همدان واقع شده است .

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal