آخرین اخبار

22. شهريور 1394 - 11:48   |   کد مطلب: 28764
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد
اجرای 100 برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در اسدآباد
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اجرای 100 برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسن وحدت‌جعفری در ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدسٰ شهرستان اسدآباد از برگزاری 100 برنامه فرهنگی در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه ها در راستای گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس و یادآوری این ایام اجرا میشود.
وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید ان هشت سال دفاع مقدس استٰ افزود: یکی از شاخص‌ترین برنامه فرهنگی این هفته پیاده روی است که باید با همکاریی همه ادارات و ارگانهای شهرستان برگزار شود.
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با تأکید بر حضور پرشور و گسترده مردم در پیاده روی این هفته، گفت: این برنامه در راستای تقویت فرهنگ ورزش در بین خانواده ها و حرکتی مردمی است.
وی با اشاره به وجود بسیج در سطح ادارات و نهادهای مختلف مانند دانشگاه‌ها و اموزش و پرورش گفت: باید همه بسیجیان با حضور خود در برنامه های دفاع مقدس موجب تقویت برنامه ها و حفظ آرمانهای شهدا و امام(ره) باشند.
وحدت جعفری از برگزاری یادواره شهدای روستاهای موسی آباد، وندرآباد و بهراز خبر داد و گفت: این برنامه از ساعت 8 الی 10 شب در یکی از مساجد روستای وندرآباد با حضور خانواده های معظم شهداٰ ایثارگران و جانبازان و همچنین دانش آموزان و مسئولان ادارات خواهند بود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal