آخرین اخبار

5. مهر 1394 - 23:24   |   کد مطلب: 28813
مام جمعه اسدآباد گفت: همه باید یاد شهدا را زنده نگه داریم و نباید این وظیفه را به حزب و افکار جناحی بچسبانیم.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از  خبرگزاری فارس، سید موسی حسینی‌مجد عصر امروز در یادواره شهدای پایگاه شهید فتوحی شهر اسدآباد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: این انقلاب با جانفشانی و خون هزاران شهید در هشت سال جنگ تحمیلی پایدار مانده و عزتمندی امروز ملت ایران مرهون همین خون‌ها است.

وی با بیان اینکه کشور ما قبل از پیروزی انقلاب به یغما رفته بود، افزود: با رهنمودهای پیامبرگونه امام(ره) انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

امام جمعه اسدآباد اظهار کرد: به برکت وجود همین انقلاب و مقاومت و ایثار رزمندگان توانستیم در هشت سال دفاع مقدس نیز سربلند بیرون بیاییم.

وی با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگی است که با توطئه‌ها و فریبکاری به دنبال منافع خود است، افزود: به آمریکا نمی‌شود اعتماد کرد چراکه دست این کشور برای ملت ایران رو شده است.

حسینی‌مجد با بیان اینکه امروز مقاومت به معنای حفظ شعارهای انقلاب اسلامی است، گفت: مهم‌ترین شعار انقلاب حفظ وحدت و اتحاد است که اگر بخواهیم ولایتمداری را ثابت کنیم باید با عمل و گفتار خود برادری و برابری را نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه همه باید یاد شهدا را زنده نگه داریم و نباید این وظیفه را به حزب و افکار جناحی بچسبانیم، در ادامه گفت: دشمنان اگر جمهوریت ما را می‌خواهند باید اسلامیت این کشور را نیز قبول کنند و باید بدانند که این دو از هم جدا نیستند.

فرماندار اسدآباد با تأکید بر فرصت گذاشتن برای دلجویی از جانبازان، گفت: همه ما مدیون آزادگان و جانبازانی هستیم که با ایثارگری خود امنیت و آرامش را برای ما رقم زدند.

مسعود بکائی با تأکید بر رونق جلسات قرآنی، نماز جمعه و اعتکاف، تصریح کرد: رزمندگان اسلام در پشت سنگر در جبهه‌های جنگ با توسل به ائمه اطهار(ع) و قرائت قرآن توانستند جلوی دشمن بایستند و عملیات‌های مختلف به خوبی به سرانجام برسانند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به رخداد بیش از 230 جنگ در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: جنگ هشت ساله عراق علیه ایران یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های قرن بیستم بوده که در تاریخ به ثبت رسیده است.

فرماندار اسدآباد برگزاری یادواره شهدا را موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان خواند و گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان افتخارات رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی تأکید کرد: باید با انتقال مفاهیم ارزش‌های انقلاب و جنگ تحمیلی به نسل‌های آینده همواره در زنده نگه‌ داشتن این ارزش‌ها بکوشیم.

فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) همدان شهدا را امامزادگان عشق خواند و گفت: باید امروز در یادواره این شهدا عبرت بگیریم و در مقابل تهدید دشمنان بایستیم.

سیدرضا موسوی به عوامل جنگ عراق علیه ایران اشاره کرد و گفت: در جنگ تحمیلی از 13 کشور اسیر داشتیم و این نشان می‌داد ما نه تنها با عراق بلکه با 13 کشور دنیا جنگ می‌کردیم.

وی خاطراتی از شهدا و ایثارگری‌های آنان در جنگ تحمیلی را بازگو کرد و گفت: این شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس به امامشان لبیک گفتند در حالی که بیشتر آنان کمتر از 20 سال سن داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal