آخرین اخبار

9. مهر 1394 - 10:58   |   کد مطلب: 28844
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد خبر داد:
برپایی جشن بزرگ ولایت و امامت در مسجد جامع اسدآباد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: امسال در روز جمعه همزمان با نماز مغرب و عشا جشن بزرگ ولایت و امامت در مسجد جامع شهر اسدآباد برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تبریک فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم، اظهار داشت: واقعه غدیر مهم ترین واقعه اسلام و همان بنا نهادن ولایت و رهبری در جامعه اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه غدیر خم روزی است که باید فرهنگ خودسازی و فداکاری در راه آرمان‌های الهی نشر، ترویج و توسعه یابد، افزود: این روز فرصت مناسبی برای بازخوانی و تبیین اصول اعتقادی مکتب رسول‌الله(ص) و اهل‌ بیت (ع) است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما نشأت گرفته از خطبه عظیم ‏الشأن غدیر بوده که در آن راه و سلوک ارزشمند الهی مشخص شده است.

 

وی دیدار با سادات، برگزاری مراسم جشن تکریم از سادات، زیارت اماکن شریفه، بقاع متبرکه و قبور شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در رده‏های مختلف از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در اعیاد غدیر برشمرد.

 

گروسی با اشاره به اینکه شهرداری اسدآباد هم در نصب تراکت، پلاکارد و تابلوهای حاوی احادیث کوتاه و کلمات گهربار از امام علی(ع) در میادین اقدام می‌کند، گفت: عید غدیر خم یکی از اعیاد بزرگ ما مسلمان است که باید رنگ و بوی دیگر به خود بگیرد.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal