آخرین اخبار

12. مهر 1394 - 15:54   |   کد مطلب: 28879
امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های مهم و بارز حضرت علی (ع) فداکاری و از خودگذشتگی است، گفت: این ویژگی در بین مأموران نیروی انتظامی هم به عنوان یکی از ویژگی‌‌های شاخص به چشم می‌خورد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از  خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسدآباد، با تبریک هفته نیروی انتظامی، ولایت را بالاترین شالوده انبیاء و اولیا خواند و اظهار کرد: امروز به برکت ولایت حضرت علی (ع) است که همراه با ولایت رهبر فرزانه انقلاب، از اسلام عزیز حمایت می‌کنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه باید اوصاف حضرت علی (ع) و جامعه علوی را در غدیر مرور کرد، گفت: این انقلاب با رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا در دوران دفاع مقدس حاصل شده که باید قدر آن را بدانیم.

 

امام جمعه اسدآباد به مأموریت‌های طاقت‌فرسا و خدمات ارزشمند نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: افتخار نیروی انتظامی در این است که پیرو ولایت فقیه و پاسدار امنیتی است که حاصل رشادت‌ها و خون‌های پاک شهداست.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های مهم و بارز حضرت علی (ع) فداکاری و از خودگذشتگی است، افزود: این ویژگی در بین مأموران نیروی انتظامی هم به عنوان یکی از ویژگی‌‌های شاخص به چشم می‌خورد.

 

حسینی‌مجد با تأکید بر اینکه مأموران نیروی انتظامی باید قدر خود را بدانند، افزود: یکی از فعالیت‌های خوب نیروی انتظامی مربوط به انجام کارهای فرهنگی است که جای تقدیر دارد.

 

وی با قدردانی از خدمات بی‌شائبه نیروی انتظامی، گفت: مأموران نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در جامعه و انهدام باندهای قاچاق مأموریت‌های طاقت‌فرسایی را انجام می‌دهند که قابل تقدیر است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal