آخرین اخبار

27. آبان 1394 - 14:37   |   کد مطلب: 29389
صبح امروز فرماندار شهرستان اسدآباد از کتابخانه شهید رجائی شهر اسدآباد بازدید کرد

به گزارش آوای سیدجمال، در این بازدید فرماندار شهرستان در جمع کتابداران کتابخانه عمومی روستایی و شهری به برخی از امور کتابخانه و مشکلات فضای کتابخانه ای پرداخت.

 

مسعود بکائی ترویج مطالعه کتاب در بین جامعه را یک امر ضروری خواند و گفت: با وجودی که وسایل ارتباطی بین مردم روز به روز بیشتر می‌شود، اما نباید از مطالعه کتاب غافل شد و یکی از دلایل بی توجهی به مطالعه کتاب در اسدآباد کمبود فضای کتابخوانی است که باید مدنظر مسئولان استانی قرار گیرد.

 

وی با اشاره به وجود  دانشگاه علمی در شهرستان اسدآباد گفت: باید دانشجویان را به مطالعه کتاب و توجه به کتابخوانی تشویق و ترغیب کنیم.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه کتابخانه چنار سفلی حدود 9 سال ست که در حد یک اسکلت بندی باقی مانده بود، افزود: البته این مکان متعلق به ارشاد اسلامی بود که آن را به تملک امور کتابخانه درآوردیم و با اختصاص اعتبارات آن را انجام دادیم و بزودی به بهره برداری میرسد.

 

وی وجود کتابخانه استاندارد در اسدآباد را نیز یک ظرفیت خوب خواند و گفت: در کمر شهرستانی این ظرفیت وموقعیت وجود دارد که باید با پیگیری و تزریق اعتبارات آن را به نتیجه برسانیم.

 

بکائی ادامه داد: این کتابخانه استاندارد با پیشرفت 10 درصدی در مرحله پی ریزی و خاکبرداری است.

 

وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ مطالعه را در بین مردان شهرستان بیشتر کنیم، گفت: این امر نیاز به تبلیغاتی چون دیوار نویسی دارد.

 

بکائی با اشاره به نامناسب بودن ساعات کار کتابخانه در روستاها گفت: باید تغییر این ساعات کاری بررسی شود که اگر نیاز بود این ساعات تغییر کند مجوز ان از انجمن صادر شود.

 

رئیس کتابخانه‌های عمومی اسدآباد هم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های کتابخانه های عمومی در شهر و روستاها، گفت: بیش از 24 هزار جلد کتاب در این کتابخانه ها وجود دارد.

 

مهدی مرادیان از اهدا 2 هزار و 800 جلد کتاب از سوی مردم به کتابخانه ها خبر داد و گفت: این کتاب‌ها در حال ثبت در سامانه کتابخوانی است.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal