آخرین اخبار

3. آذر 1394 - 9:32   |   کد مطلب: 29441
رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد از موافقت اختصاص ١٢هکتار از پارک جنگلی زائر گردنه این شهرستان به دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، حسین شیری در گفت‌وگو با خبرنگار  ما اظهار کرد: در سال ٧۶ منابع طبیعی ۴٠ هکتار از اراضی گردنه شهرستان را به شهرداری واگذار کرد که به علت قرار گرفتن این اراضی در محدوده شهری اراضی فوق جزو محدوده استحفاظی اداره راه‌وشهرسازی واقع شد.

 

وی افزود: اداره راه‌وشهرسازی به صورت یک طرفه چندی پیش صورت‌جلسه را لغو و ١٢هکتار از اراضی پارک جنگلی گردنه اسدآباد را به دانشگاه سیدجمال‌الدین برای ساخت پردیس دانشگاه واگذار کرد.

 

شیری با بیان اینکه شورای دوره سوم و شهرداری در سال ٩١ فضای سبز گردنه اسدآباد را به فضای آموزشی تغییر کاربری داده‌اند، افزود: ضمن اینکه این اقدام موجب چنین اتفاقی شده، طی پیگیری‌های اخیر شورای اسلامی شهر به جهت نیاز دانشگاه و کمک و همیاری با این امر در جهت اختصاص ١٢هکتار از پارک جنگلی گردنه به دانشگاه سیدجمال موافقت کرد.

 

وی تصریح کرد: در این راستا مدیرکل راه‌وشهرسازی و معاون عمرانی استاندار مقرر کردند تا الباقی زمین‌های اطراف پارک به فضای سبز پارک زائر ملحق شود.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal