آخرین اخبار

16. آذر 1394 - 13:45   |   کد مطلب: 29564
یک فعال سیاسی و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در ادوار مجلس با بیان اینکه نفوذ جریانی، نابود کننده‌ دین، اخلاق و نماز دانشجویان است که وقتی دانشجویی با تدین وارد دانشگاه بشود و با سکولار شدن خارج گردد، قربانی نفوذ جریانی شده، گفت: آسیب بزرگ آفت تحصیلی شدید دانشگاه‌ها بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم، حاکی از نفوذ جریانی در دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام و المسلمین علی زادسرجیرفتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ، اظهار کرد: رابطه‌ی دانشگا‌ه‌ها و جریان نفوذ را بیشتر باید در اشاعه‌ افکار خودشکنی و بیگانه‌پروری، دین‌زدایی و دنیازایی، خودخدایی و مادی‌گرایی و از این قماش عده‌ای خود فروخته، جستجو کرد.

 

وی ادامه داد: تشییع افکار مورد بحث به وسیله‌ همان اساتیدی که اشاره شد، بر روح و روان دانشجویان فعلی که دست‌اندرکاران آینده‌ی کشور هستند، صورت می‌پذیرد و با توجه به تاریخ ایران این ارتباط بسیار خطرناک است.

 

یک فعال سیاسی و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در ادوار مجلس با بیان اینکه دانشجویان بصیر و روشن‌ضمیر، دلسوز کشور و دل‌داده‌ اسلام، پرورش یافته‌ عاشورا و اهل اعتکاف و روزه و جهاد علمی، تعریفشان از نفوذ، متابعت از ایده‌های الهی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است، تصریح کرد: نفوذ جریانی هم نابود کننده‌ دین، اخلاق و نماز دانشجویان است که وقتی دانشجویی با تدین وارد دانشگاه بشود و با سکولار شدن خارج گردد، قربانی نفوذ جریانی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه آسیب‌هایی که دانشگاه‌ها از جریانات سیاسی دیده‌اند را باید در غائله‌های بدون عائله و شورش‌های کور و و عده‌ فتنه‌های گمراه کننده 18 تیر 1378 و خردادماه تا دی‌ماه 1388جستجو کرد، افزود: چگونه خیل عظیم دانشگاهی مقهور فتنه‌گران صهیونیستی، امریکایی و انگلیسی شدند و بازیگر و فدایی انقلاب‌های مخملی استکباری گردیدند.

 

امام جمعه سابق اسدآباد اضافه کرد: همچنین آسیب بزرگ آفت تحصیلی شدید دانشگاه‌ها بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم، حاکی از نفوذ جریانی در دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی خاطرنشان کرد: جریان نفوذ یعنی اینکه سخنران 16 آذر 1394 دانشگاه ... ابراهیم یزدی سکولار و جاسوس و ضد انقلاب باشد.

 

زادسرجیرفتی در پاسخ به اینکه سؤال که چرا امروز دانشجو و تشکل‌های دانشجویی در حالت خمود قرار دارند؟ گفت: ان‌شاءالله در حالت خمود قرار ندارند و اجمالاً می‌شود گفت کم‌انگیزه شده‌اند و عدم امید به آینده‌ای روشن، یکی از عمده دلایل این حالت همین است.

 

وی با بیان اینکه رفتار دولت‌ها همیشه در قبال دانشجویان اکثراً ابزاری بوده است، گفت:  برخی از دانشجویان دانشگاه‌ها که از پیچ و خم‌های عجیب و غریب احزاب اطلاع کافی و تجربه‌ وافی ندارند، فریب بعضی از احزاب منحرف را می‌خورند و در زمین آن‌ها بازی می‌کنند.

 

یک فعال سیاسی و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در ادوار مجلس نقش دانشگاه را در همه‌ انتخابات‌های 37 سال گذشته که بیش از 30 انتخابات بوده، برجسته خواند و افزود: اما متأسفانه غالباً برای شناساندن «اصلح» به جامعه، دین خود را ادا نکرده است.

 

وی در پایان سخنانش با اشذره به انتخابات پیش رو از افراد دانشجو خواست با روشنگری و روشنفکری خود سعی کنند مردم  را در انتخاب نامزدهای «اصلح» مطابق تعالیم آسمانی اسلام  کمک کنند.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal