آخرین اخبار

25. آذر 1394 - 20:48   |   کد مطلب: 29649
فرماندار اسدآباد از انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات امسال در شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از مسعود بکائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری انتخابات امسال، اظهار کرد: این ستاد از 21 آذر ماه امسال رسماً کار خود را آغاز کرده است.

 

وی با بیان اینکه برای تشکیل هیئت اجرایی 30 نفر از معتمدین شهرستان که اغلب از نیروهای مردمی هستند، به هیئت نظارت بر انتخابات معرفی شدند، تصریح کرد: از بین این معتمدین هشت نفر به عنوان هیئت اجرایی انتخاب شدند.

 

فرماندار اسدآباد گفت: موسی‌الرضا غفاری، محمدتقی ایمانی، علی‌آقا حمزه‌ای، قدرت‌الله باقری، جواد جمور، غلام‌عباس ترابی، ابراهیم‌علی زارعی و طیبه نظری این افراد را تشکیل می‌دهند، البته اعضای هیئت اجرایی 11 نفر هستند که شامل منتخبین از بین معتمدان، فرماندار، دادستان و رئیس ثبت‌ احوال شهرستان است.

 

بکائی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در 28 آذر ماه آغاز می‌شود، افزود: فرمانداری نیز به عنوان مجری برگزاری انتخابات محلی را برای ثبت‌نام کاندیداها در نظر گرفته است.

 

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در هفتم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: انتخابات را در فضای آرام، سالم و بدون جانب‌داری از کاندیدایی برگزار می‌کنیم.

 

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه در دوره‌های گذشته انتخابات شهرستان اسدآباد دارای 120 شعبه اخذ رأی بوده است، گفت: احتمال اینکه هیئت اجرایی تصمیم بگیرد که افزایش شعبه و صندوق اخذ رأی داشته باشیم، وجود دارد.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal