آخرین اخبار

1. دى 1394 - 16:06   |   کد مطلب: 29690
فرمانده انتظامی اسدآباد خبر داد:
توقیف 41 خودروی متخلف در اسدآباد
فرمانده انتظامی اسدآباد از توقیف 41 دستگاه خودروی متخلف، در نتیجه اجرای طرح انضباط اجتماعی پلیس راهور طی سه روز گذشته در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از فارس؛ داوود علی‌بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارد ما ر همدان اظهار کرد: طی سه روز گذشته یگان‎های تابعه با بهره‎گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‏‌های پیشگیرانه با هدف ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان پرداختند.

 

وی با اشاره به نتیجه اجرای طرح‎های مربوطه گفت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان با هدف اجرای قانون، طرح شناسایی و توقیف وسایط نقلیه مزاحم و متخلف و خودروهای با تخلف بالای 10 میلیون ریال، این طرح را اجرا کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: مأموران ضمن استقرار در مرکز و میادین اصلی شهر و پوشش دادن مناطق حاشیه‏‎ای، موفق به شناسایی و توقیف سه دستگاه خودرو و انتقال آنها به پارکینگ شدند.

 

وی اظهار داشت: طی اجرای این طرح، علاوه بر تذکر و ارشاد رانندگان پنج دستگاه وسایط نقلیه متخلف و تعداد 33 دستگاه خودروی مسافربر شخصی و دارای شیشه‎های دودی نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 

علی‎بخشی ضمن تأکید بر اینکه پلیس در اجرای قانون با متخلفان مماشات نخواهد کرد، خواستار توجه رانندگان به‌ویژه راکبان موتورسیکلت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal