آخرین اخبار

3. دى 1394 - 21:38   |   کد مطلب: 29709
در پنجمین روز ثبت نام کاندیدای مجلس، یکی دیگر از افراد تحصیل کرده اسدآباد برای این دوره از نمایندگی مجلس ثبت نام کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، سهراب عسگری‌نویدیان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی انرژی‌های تجدیدپذیر است که برای اولین بار در این دوره از انتخابات مجلس حضور یافت.

 

وی که اهل روستای دولت آباد است، در حاشیه ثبت نام خود در انتخابات مجلس، در گفتوگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: عرصه انتخابات، عرصه اقتدار كشور است كه مردم هر منطقه، نماينده اي را انتخاب مي كنند تا در مجلس شوراي اسلامي بتواند منطقه خودش رابا اهدافي كه درنظردارد توسعه ببخشد.

 

این کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه اسدآباد رسالت و وظيفه نماينده را خدمت به مردم دانست و گفت:  اميدوارم در اين مسير بتوانم انجام وظیفه کنم.

 

وی با بیان اینکه پیرو ولایت فقیه و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی است، گفت: بنده با شعار ایجاد وحدت و همدلي و انسجام در منطقه، مردمداری و احترام به عقاید مردم، صداقت در گفتار و درستکاری در رفتار حضور می‌یابم.

 

عسگری نویدیان ادامه داد: از دیگر شعارهای انتخاباتی بنده حضور در بین مردم به صورت ماهانه حتی در روستاهای دور و لمس مشکلات آنها از نزدیک و پیداکردن راه حل مشکلات با پشتوانه مردم ، اشتغال در شهر و روستا با توجه به پتانسیل های موجود هر منطقه ، حمایت از قشر جوان که سرمایه های واقعی جامعه هستند، حمایت از قشر آسیب پذیر و کم درآمد است.

 

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم ريخت و پاش‌هايي كه بعضا" در عرصه انتخابات ديده مي شود در نظام جمهوري اسلامي پسنديده نيست، گفت: مردم  نيز به آن اعتقادي ندارند و نسبت به آن حساس هستند.

 

این کاندیدای مجلس افزود: به نظرم به اندازه ای باید هزینه کرد که موردشناخت مردم  قرار گرفت و بیشتر از آن صلاح نیست چرا که مردم ما هشیار، آگاه و با فرهنگ هستند  و تصميم گيرندگان نهايي اند.

 

وی یادآور شد: در انتخابات به اندازه ای که فقط به مردم شناخته شوم و دچار افراط و تفریط نشوم هزینه خواهم کرد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal