آخرین اخبار

10. دى 1394 - 9:45   |   کد مطلب: 29745
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه سپاه و بسیج بر اساس قانون اساسی وظیفه حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن را دارد، افزود: لذا هر جا انقلاب به خطر بیفتد در خط مقدم دفاع از ارزش‌های و نظانم اسلامی حضور پیدا می‌کند.

به گزارش آوای سیدجمال، حسن وحدت جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه روز 9 دی ما را به یاد یوم الله و روز نازل شدن آیه سوم سوره مائده بعد از واقعه غدیر خم و یاس و ناامید شدن دشمنان می‌اندازند، اظهار کرد: در این روز توطئه دشمنان خارجی و داخلی با شکست مواجه شد و بساط فتنه و فتنه گران برچیده شد و با میثاق امت با ولایت یکبار دیگر نظام تثبیت شد و ریشه های آن مستحکم تر شد و انقلاب بیمه شد.

 

وی گفت: عوامل بوجود آوردنده فتنه 88 دشمنان خارجی مانند آمریکا و انگلیس و اسرائیل با نفوذ در عوامل داخلی و استفاده از بی بصیرتی خواص و دنباله روهای عوام بی تقوا بوجود امد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ادامه داد: به دلیل زیاده خواهی های دشمنان و بر تناقض پیروزی جبهه اصولگرا در انتخابات و عدم تمکین قانون توسط عوامل طرفدار جبهه شکست خورده و لذا اعتراض غیرقانونی در کف خیابان و توهین به مقدسات و ارزشهای اسلامی توسط افراد ارازل و اوباش باعث شد مردم متدین و حزب اللهی در روز دی جواب همه این فتنه گران را بدهند و حماسه بی نظیر 9 دی را خلق کنند.

 

وی گفت: دلبستگی مردم به نظام و حمایت و پشتیبانی از انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه درس عبرتی است برای دشمنان اسلام که هرگز از اصول دست برنخواهند داشت.

 

وحدت جعفری با بیان اینکه استکبار جهانی و دشمنان اسلام از طریق نفوذ در درون عوامل داخلی باعث تحریک افراد ارازل و اوباش و فرصت طلبان شد و فتنه 88 را ایجاد کرد، افزود: با حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی تجلی ابرزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود و همه نقشه های برنامه ریزی شده دشمنان را بر آب کرد.

 

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج بر اساس قانون اساسی وظیفه حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن را دارد، افزود: لذا هر جا انقلاب به خطر بیفتد در خط مقدم دفاع از ارزش‌های و نظانم اسلامی حضور پیدا می‌کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به تبعات فتنه 88 در خارج و داخل کشور، گفت: این فتنه در خارج از کشور باعث سواستفاده بیشتر دشمنان برای توطئه بیشتر و در داخل موجب خسارت مادی و معنوی و آسیب های زیادی به کشور ما وارد شد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم ولایتی باید برای همیشه روز را گرامی بدارند و نگذارند حماسه به یاد ماندنی این روز فراموش شود و ریشه عوامل فتنه را بازگو کنند، افزود: مردم را نسبت به بصیرتی خواص روشنگری نمونه و از بروز چنین حوادث تلخی در آینده جلوگیری کند.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal