آخرین اخبار

9. دى 1397 - 13:12   |   کد مطلب: 31809
نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه مراقب باشیم نقد و انتقاد ما چهره نظام را سیاه نکند، گفت: شرم بر کسانی که خوی اشرافی‌گری دارند و فرق نمی‌کند چه از جنس مجلس باشد یا چه دولت!

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از  نافع؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی شهرستان اسدآباد که با حضور باشکوه مردمی،جوانان، دانشجویان و جمعی از مسئولان شهرستان اسدآباد در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: این روز نماد پاسداری هوشمندانه و خردمندانه مردم از نظام سیاسی کشورشان بود.

وی با بیان اینکه 9 دی در حضور بی‌نظیر و کم‌نظیر مردم در صحنه سیاسی خلاصه می‌شود، گفت: حماسه ۹دی به لحاظ زمانی تمام شده اما مانند زیارت عاشورا تمام نشدنی است و در هر زمانی حرف برای گفتن دارد.

نماینده مردم همدان در همدان با اشاره به فتنه سال 88، یادآور شد: در سال ۸۸ ملت بزرگ ایران بعد از سختی‌های فراوان، تحریم‌ها، ناجوانمردی‌ها و تبلیغات گسترده آمریکا به جمع‌بندی رسیدند که با حضورشان در انتخابات فتنه را خاموش و نشان دهند که همه سختی‌ها را تحمل می‌کنند تا انقلاب صدمه نبیند.

وی تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ زیرساختی برای فتنه‌های دیگر بود و امروز با مطرح شدن جنگ اقتصادی سال آینده نیز به دنبال توطئه و فتنه‌ای دیگر هستند.

حاجی‌بابایی اذعان داشت: در طول ۴۰ سال گذشته ما در جهان حرف برای گفتن داشته‌ایم و در برابر دشمنی که آمریکا درست کرده بود به نام داعش، پیروز شدیم و  توانستیم راه را برای حضور ۳۹ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز تمام خاورمیانه در تسخیر جمهوری اسلامی است، افزود: امروز ملتی مانند ملت ایران وجود ندارد.

حاجی بابایی تأکید کرد: امروز بزرگترین پیاده‌روی در اربعین به صورت اعتقادی و دینی در جهان شکل می‌گیرد که از آن ملت ایران است.

 وی با بیان اینکه مراقب باشیم که نقد و انتقاد ما چهره نظام را سیاه نکند، گفت: شرم بر کسانی که خوی اشرافی‌گری دارند، فرق نمی‌کند از جنس مجلس باشد یا دولت.

نماینده مردم همدان در مجلس با تأکید بر اینکه امروز رهبر انقلاب نیاز به انسان‌های دلسوز، هوشیار، پاک و بصیر دارد، تصریح کرد: باید امروز ما میدان جنگ را برای دشمن تعریف کنیم و در آن حرکت کنیم نه اینکه بگذاریم آمریکا برای ما میدان جنگ شکل دهد و ما بازیکن میدان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید امروز فتنه سال 98 را خاموش کنیم، گفت: رمز خاموش شدن این فتنه باهم بودن و یکپارچکی و اتحاد است.

انتهای پیام/ن/10

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal