آخرین اخبار

28. دى 1394 - 20:02   |   کد مطلب: 29879
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد:
همایش «بیدارگر مشرق زمین» به صورت استانی برگزار می‌شود
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: همایش بیدارگر مشرق زمین 18 اسفندماه در قالب همایش استانی برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از فارس؛ رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در با اشاره به اینکه همایش بیدارگر مشرق زمین امسال، 18 اسفندماه به صورت استانی برگزار می‎شود، اظهار کرد: با اعتبارات کم برگزاری همایش بیدارگر مشرق زمین به صورت ملی و بین‎المللی امکانپذیر نیست.

وی با بیان اینکه سخنران مراسم بزرگداشت سید جمال هنوز مشخص نشده است، افزود: در جلساتی با فرماندار شهرستان اسدآباد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نتیجه رسیده‎ایم که قطعاً از یک شخصیت ملی برای سخنرانی در این مراسم دعوت خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: در مراسم بزرگداشت سید جمال‌الدین اسدآبادی دو نفر از پژوهشگران و صاحبان اثر درباره سید جمال‎الدین، مقاله ارائه می‎دهند.

وی شعرخوانی و پخش کلیپ را از دیگر عناوین برنامه همایش بیدارگر مشرق زمین دانست و گفت: سید جمال‎الدین اسدآبادی شخصیتی نامدار و شناخته شده در عرصه بین‎المللی است و در خصوص معرفی این شخصیت باید کارهای بیشتری انجام شود.

قاسمی همچنین درباره بنیاد سیدجمال نیز گفت: اساسنامه بنیاد سید جمال‌الدین تصویب شده است اما اعضای هیات امناء جلسه‎ای برگزار نکرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی و تشکیل بنیاد سید جمال‌الدین در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: برخی مشکلات سبب شده که بنیاد سید جمال با گذشت چند سال هنوز به جایی نرسیده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سید جمال اسدآبادی را مایه فخر و مباهات شهرستان اسدآباد دانست و خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته توسط سید رضا ابوالقاسمی کتابی در خصوص سید جمال‌الدین اسدآبادی به نگارش درآمد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal