آخرین اخبار

27. بهمن 1394 - 22:02   |   کد مطلب: 30252
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان همدان گفت: با آغاز تبلیغات کاندیداها از فردا، کمیته ویژه‌ای تخلفات تبلیغاتی کاندیداها را رصد می‌کند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از فارس؛ مجاهد بنی‌عامریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  ما با بیان اینکه هنوز اسامی قطعی کاندیداهای همدان در انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمانداری اعلام نشده است، اظهار کرد: با توجه به آمار تأیید صلاحیت کاندیداها، 52 نفر در همدان رقابت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: با اعلام اسامی از سوی وزارت کشور، امشب اسامی نامزدها در مجامع عمومی اطلاع داده می‌شود و از فردا می‌توانند تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان همدان ضمن تأکید به کاندیداها بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی یادآور شد: کمیته نظارت بر تبلیغات در فرمانداری تشکیل شده و عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی ستادهای تبلیغاتی اطلاع‌رسانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه 72 نقطه از سوی شهرداری برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده است، افزود: این اماکن در جلسه‌ای به کاندیداها اطلاع‌رسانی شده و ستادهای تبلیغاتی داوطلبان باید قانون تبلیغات را رعایت کنند.

بنی‌عامریان با اشاره به پیگیری و رصد تخلفات تبلیغاتی از سوی کمیته ویژه‌ای یادآور شد: با توجه به برگزاری جلسه‌ای با حضور کاندیداها همه موارد لازم به آنها گوشزد شده است.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal