آخرین اخبار

6. اسفند 1394 - 18:05   |   کد مطلب: 30369
رهبر معظم انقلاب در آخرین سخنرانی خود درباره انتخابات در جمع مردم نجف آباد به بیان نکات مهمی پرداختند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از نافع، در مدت اندکی که تا انتخابات باقی مانده است مجدد رهبر انقلاب در جمع مردم نجف آباد به اهمیت این موضوع اشاره کردند  به راستی که رهبر انقلاب همیشه تیر را به نشان زده است و با بیانات به موقع خوب اهداف شوم استکبار را خنثی می کند.

 

انتخابات عرصه قد برافراشتن ملی

رهبر انقلاب در این دیدار انتخابات را عرصه‌ی قد برافراشتن ملی و تجلی وفاداری و ایستادگی ملی و حمایت از عزت و استقلال کشور دانستند و ایشان انتخابات را فقط رای دادن ندانستند بلکه انتخابات را به معنای سینه سپر کردن و عرض اندام ملت ایران در مقابل دشمن، بعد از انواع فشارها و تحریم‌های ظالمانه و تبلیغات خباثت‌آمیز می دانند.

مقام معظم رهبری  در این دیدار همه را به انتخاب با بصیرت دعوت کرد و فرمود: در انتخابات سعی کنید کار را درست و با دقت و بصیرت انجام دهید تا هم خدا راضی باشد و هم به احتمال زیاد نتیجه خوب باشد پس باید بشناسیم و انتخاب کنیم، البته رهبر انقلاب همچنین در این زمینه هم به ما کمک می کند و می فرمایند: آن‌جایی که نمی‌شناسید هم نگویید رأی نمی‌دهم، بروید سراغ کسانی که به دین و تعهد آنها اعتماد دارید

 

حرف دشمن  از دهان خودی شنیده می‌شود/ دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی دروغین است

رهبرانقلاب چندین بار در جمع مردم به عنوان مثال در جمع ائمه جمعه به بحث نفوذ پرداختند و فرمودند: اگر عنصر نفوذی به ‌شکلی وارد مجلس و خبرگان و دیگر ارکان شود، مثل موریانه از داخل، پایه‌ها را می‌جود.

اهمیت این موضوع آنقدر زیاد است که رهبر انقلاب در جمع مردم نجف آباد هم مجدد به این موضوع اشاره کردند و فرمودند: همه باید مراقب نفوذ باشند، وقتی می‌بینید دشمن برای ایجاد دودستگی از شما تعریف می‌کند بی‌درنگ ابراز بیزاری کنید و همانطور که امام (ره) گفتند وقتی دشمن از شما تعریف می‌کند، ببینید چه اشتباهی کرده‌اید.

رهبر معظم انقلاب در این زمینه همچنین فرمودند: نفوذی حتماً این نیست که از دشمن پول گرفته باشد امام(ره) فرمودند: گاهی حرف دشمن با چند واسطه از دهان آدم موجه شنیده می‌شود. به عنوان مثال در سال‌های گذشته در صحن علنی مجلس، یکی از نمایندگان، با تکرار حرف دشمن، نظام اسلامی را متهم به دروغ‌گویی کرد.

رهبر انقلاب دراین دیدار به سکوت آمریکا اشاره کرد و فرمود: عوامل و ریزه‌خواران آمریکا به روش‌های مختلف مشغول اجرای ترفندی جدید هستند و آن ترفند را ایجاد دوقطبی دروغین اعلام نمودند تا بتوانند دو دستگی در مردم را القا کنند.

رهبرانقلاب تعبیر جالبی برای دو قطبی بودن کردند و فرمودند: دوقطبی واقعی در ایران را دوقطبی میان «وفاداران به انقلاب اسلامی و اصول امام رحمه‌الله» و «جبهه‌ی استکبار و هم‌فکران آن» است که البته در این دوقطبی، قاطبه‌ی ملت ایران، «انقلابی و علاقه‌مند به انقلاب و وفادار به امام رحمه‌الله و تفکر و اصول ایشان» هستند.

 

از ادبیات سیاسی دشمن  استفاده نکنید
رهبر انقلاب، مسئولان و سیاسیون را همچنین به پرهیز از تکرار ادبیات سیاسی دشمن، به‌ویژه استفاده از تعبیر «تندرو» و «میانه‌رو» توصیه کردند و افزودند:. از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، بدخواهان این تعبیر را به‌کار بردند و منظور آنها از تندرو کسانی است که نسبت به انقلاب اسلامی و اصول امام پایبندتر  هستند و مقصود آنها از میانه‌رو کسانی هستند که در مقابل بیگانگان، تسلیم و سازش‌پذیرتر هستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: کسانی که در داخل این تعابیر را به‌کار می‌برند باید معارف اسلامی را به‌دقت مطالعه کنند زیرا در اسلام، چنین تقسیم‌بندی وجود ندارد و میانه و وسط، به معنای «راه مستقیم» است، بنابراین در مقابل راه میانه، تندروی قرار ندارد بلکه منحرفین از صراط مستقیم قرار دارند.

 

بازتاب سخنان رهبری در رسانه های غربی

سخنان کوبنده رهبری همچون گذشته مورد واکنش غربی ها از جمله رسانه های آنان قرار گرفت و به نقد آن پرداختند به عنوان مثال نیوزویک نوشت: سخنان آیت‌الله خامنه‌ای به نظر می‌رسد ضربه‌ای تند و شدید به آمریکا بود که ایشان مرتب این کشور را  متهم به تلاش برای نفوذ در امور ایران می‌نماید. رهبر  ایران سپتامبر سال 2015 نیز با بیان این‌که این کشور دوست دارد در ابران رخنه کرده و اراده خود را بر جمهوری اسلامی تحمیل کند، آمریکا را «شیطان بزرگ» نامید.

پایان پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal