آخرین اخبار

10. اسفند 1394 - 11:14   |   کد مطلب: 30400
شهر و دیار سید جمال‌الدین اسدآبادی اگر چه از لحاظ امکانات رفاهی که در تهران مهیا است، حتی کمترین آن را هم ندارد، اما 403 شهید تقدیم انقلاب کرده و بالای 70 درصد مشارکت در انتخابات مختلف را دارد.

به گزارش آوای سیدجمال؛ در تصویری که در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش است، ترازوی را دیدم که تهران یک طرف و ایران یک طرف؛ بالای عکس نوشته است:« برخی پیروزی در انتخابات 7 اسفند را به خو اختصاص داده اند، و از  کنار این واقعیت غیرقابل انکار عبور کرده اند که ایران تنها تهران نیست»؛

 

 درست است هر چه امکانات رفاهی، عمرانی، تحصیلی، خدماتی و ... در تهران است و مابقی دیگر شهرها از کمترین امکانات بهره‌مند هستند، اما نباید فراموش کرد که مردم ایران تنها تهرانی‌ها نیستند.

 

از آنجایی که خون هزاران شهید از روستاهای کوچک گرفته تا بزرگ و بالای 70 درصد مردم در انتخابات مختلف مشارکت داشتند، پس ایران تنها تهران نیست.

در شهری که

 

شهر و دیاری که به نام سیدجمال الدین اسدآبادی بزرگ مرد تاریخ جهان اسلام مطرح است و تنها 107 هزار نفر جمعیت دارد، درست است که از کمترین امکانات بهره مند است اما به عنوان سیاسی ترین شهر استان همدان مردم آن همیشه در صحنه‌های مختلف به خصوص راهپیمایی ها و انتخابات حماسه ای غرور آفرین داشته اند.

 

این انصاف نیست که چون تهرانی‌ها پایتخت نشین هستند و از بیشترین امکانات رفاهی، تفریحی، عمرانی، خدماتی بهر می‌برند، خود را در یک کف ترازوی انتخابات و دیگر شهرهای ایران را در کف دیگر ببننند.

 

اگر چه تهرانی ها از همه لحاظ از دیگر شهرها  بالاتر هستند، اما نباید حضور و مشارکت تک تک مردم در کوچکترین و بزرگترین روستاها و شهرهای ایران را در انتخابات نادیده بگیرند.

 

نکته مهم دیگر که باید تهرانی‌ها بدانند که اگر نبود خون هزاران شهید در تک تک روستاها و شهرهای کوچک و بزرگ ایران و حضور هزاران نفری در همین روستاها و شهرها، تهرانی، تهرانی نمی‌شد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal