آخرین اخبار

30. فروردين 1395 - 7:01   |   کد مطلب: 30803
نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به وضعیت نابه سامان اقتصادی کشور، گفت: شکل‌گیری فراکسیون‌ها نباید صرفا" یک فراکسیون فرمایشی باشد بلکه باید با ارائه راهکار به مجلس و دولت دردی از جامعه را دوا کند و در واقع حلقه ارتباطی بین ملت و دولت باشد.

اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ درباره تشکیل «فراکسیون اصولگرایان» و همگرایی آنان در مجلس دهم، اظهار کرد: رایزنی‌ها و هم‌اندیشی‌ها برای همگرایی اصولگرایان در مجلس شورای اسلامی دور دهم در حال انجام است.

 

وی با تأکید بر همگرایی نمایندگان اصولگرا در مجلس دهم ، تصریح کرد: این همگرایی باید در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری، عظمت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب باشد.

 

نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس ادامه داد: امیدواریم با این هدف یک مدیریت تعاملی، منسجم و متعهدی در مجلس دهم با همگرایی اصولگرایان شکل بگیرد.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون یک نماینده موقتی برای این امر در نظر گرفته شده، افزود: البته در جلسه ای که در نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و احتمال این وجود دارد که یا به عنوان فراکسیون اکثریت یا غیر اکثریت شویم اما در هر دو صورت باید این فراکسیون‌ها منجر به ایجاد راهی برای رضایتمندی مردم، حل مشکلات آنان و استحکام پایه‌های انقلاب شود.

 

رنجبرزاده با اشاره به اینکه ریشه امور اقتصادی ما ریشه پر نفوذ و عمیقی نیست و سست بنا نهاده شده، گفت: برای جان بخشیدن به ریشه این اقتصاد باید دولت و مجلس همراه هم شوند و در راستای همدلی و همزبانی یک اقتصاد پویا با برنامه‌ریزی درست شکل دهند.

 

وی  با بیان اینکه پرداختن به امور اقتصادی نیازمند یک تعامل و همگرایی است، گفت:  در این تعاملات است که تنظیم بازار داخلی، صادرات محصولات داخلی و برنامه های مختلف در زمینه اقتصادی انجام و اقتصاد شکوفا می‌شود.

 

نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه فراکسیون‌های بخشی مختلفی در مجلس بر پایه کمیسیون‌ها ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: حدود 40 فراکسیون در مجلس تشکیل می‌شود که البته فراکسیون‌های فرمایشی در مجلس دردی را دوا نمی‌کند و باید متناسب با شکل‌گیری فراکسیون زمان هم به این مهم اختصاص پیدا کند.

 

وی ادامه داد: اعضا و نمایندگان فراکسیون‌ها صرفا" یک فراکسیون فرمایشی نباشد بلکه با ارائه راهکار به مجلس و دولت دردی از جامعه را کم کند و نظر و پیشنهادات را از نخبگان دریافت کند و یک حلقه اتصال بین ملت و دولت باشد.

 

رنجبرزاده افزود: یک فراکسیون می‌تواند هم مفید  و یا بدون اثربخشی به صورت فرمایشی عمل کند که این برای جامعه اسلامی مضر است.

 

وی در پاسخ به این سوال که علاقه‌مند به فعالیت در کدام کمیسیون تخصصی مجلس هستید، گفت: در یک دوره که نمایندگی مجلس در فراکسیون برنامه‌ریزی و بودجه عضویت داشتم و تجربه ای در راستای مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی کشور دارم.

 

رنجبرزاده ادامه داد: با توجه به تخصصی که در امر پزشکی دارم و این مهم با اجتماع سر و کار بیششتری دارد، در هر کدام از فراکسیون‌های اجتماعی، بهداشتی، آموزش و تحقیقات، بودجه و اقتصادی می‌توانم انجام وظیفه کنم که با توجه به نیاز جامعه در این فراکسیون‌ها شرکت می‌کنم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal