آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1395 - 20:39   |   کد مطلب: 31096
فرمانده‌ قرارگاه بکلی‌سری نصرت در گفت‌وگو با آوای سیدجمال:
مدافعان حرم؛ مظلوم‌ترین پاسداران در دفاع از اسلام
فرمانده‌ قرارگاه بکلی‌سری نصرت مدافعان حرم را مظلوم‌ترین پاسداران این نظام خواند و گفت: آنان در د فاع از اسلام و انقلاب در مقابل گروهکاهای تکفیری و داعش برخواسته اند.

سردار عبدالفتاح اهوازیان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با بیان اینکه پاسداری از اسلام و انقلاب یکی از افتخارات پاسداران است، اظهار کرد: شهدای پاسدار اخلاقی پیامبرگونه و روحیه ایثارگری دارند که این معنویت زائیده مقاومت بسیج بود.

 

وی با بیان اینکه برخی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان جنگ شکل گرفت، گفت: یکی از این نیروها نیروی دریایی سپاه است که خلیج فارس به تاریخ خود چنین اقتدار و استحکامی را به خود ندیده است.

 

فرمانده‌ قرارگاه بکلی‌سری نصرت به نمونه‌هایی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نتیجه این افتخارات این می‌شود که دشمن نتواند نزدیک ایران شود.

 

وی نیروی دیگر سپاه را نیروی بسیج مستضعفین دانست و گفت: این نیرو شاکله‌ای از خانواده ایرانی است که در هر اداره، خانواده، مدرسه و یا از سازمانی نمایندگانی را به عنوان حافظ و پاسدار انقلاب و اسلام هستند.

 

اهوازیان افزود: این نیروی بسیج  با پرداختن به کارهای فرهنگی و معنوی در پایداری انقلاب تأثیرگذار هستند.

 

وی نیروی زمینی را از دیگر نیروهای دلاور سپاه پاسداران خواند و افزود: اخیرا" هم نیروی هوادریایی شکل گرفته که آخرین اداوات و تجهیزات  در این نیرو شکل گرفت و شاید قوی‌ترین نیروی خاورمیانه محسوب می‌شود.

 

فرمانده‌ قرارگاه بکلی‌سری نصرت افزود: در این زمینه از نیروهای قدس استفاده شده که وظیفه اصلی از آنان پایداری آرمان‌های انقلاب و اسلام است و هر جا احساس کنند که کسی چپ به این انقلاب نگاه می‌کند، آن را  در نطفه خفه می‌کنند.

 

وی با اشاره وجود گروهک‌های تکفیری و داعش اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از اسلام و حرم مطهر حضرت زینب(ع) در سوریه در مقابل این گروهکها نیرو به سوریه اعزام کرده و مقاومت کرده است.

 

اهوازیان نیروهای مدافع حرم را نیروهای مظلوم خواند و گفت: بیشتر این نیروها از نیروهای سپاه پاسداران هستند که در دفاع از اسلام برخواسته اند.

 

وی پوشیدن لباس سبز سپاه را بر تن خود یک افتخار دانست و گفت: تا آخرین لحظه تا زمان به آغشته شدن این لباس به خون پای انقلاب و اسلام ایستادگی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal