آخرین اخبار

3. خرداد 1395 - 14:03   |   کد مطلب: 31274
منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لاریجانی برای ریاست مجلس مناسب‌تر است، گفت: شعار اعتدال دولت یازدهم عملی نشد.

به گزارش آوای سیدجمال اکبر رنجبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، در خصوص حقوق‌های ده‌هامیلیونی که برخی از مدیران دریافت می‌کنند، اظهارکرد: پرداخت‌هایی که هم در بخش دولتی و هم شرکت‌ها، بیمه‌ها و نهادها صورت می‌گیرد، باید از سوی مجلس مجدداً بررسی شده و توجه خاصی به این موضوعات صورت گیرد.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌های وابسته به دولت باید بتوانند در پرداخت‌ها محدوده خاصی را رعایت کنند تا تعادلی در این زمینه حکم‌فرما باشد.

منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این گونه پرداختی‌های میلیونی، موجب نارضایتی جامعه می‌شود که باید جلوی آن را گرفت.

*مجلس مسیرهای منتهی به فساد مالی را مسدود کند

وی ادامه داد: زیبنده هیچ دستگاهی نیست که پرداخت‌های با این فاصله زیاد را بپذیرد زیرا این موضوع می‌تواند ضمن ایجاد ناامیدی، در درازمدت آسیب‌زا باشد.

رنجبرزاده با تأکید بر اینکه مجلس هم مکلف است محدوده‌های پرداخت حقوق را مشخص کند، افزود: مجلس باید یک انضباطی را در پرداخت دستمزد ایجاد کند تا هیچ راه دیگری برای کسی متصور نباشد که چنین موجب آزرده‌خاطر شدن جامعه باشند.

وی با بیان اینکه امیدواریم بعد از شکل‌گیری مجلس دهم بتوانیم شاهد انضباطی مالی در پرداخت‌‎ها باشیم، گفت: اینکه اقدامات خودسرانه پرداخت حقوق بالا از چه کانال‌‎هایی مجوز می‌گیرند، جای سؤوال دارد؛ قانونگذاران باید مسیرهای منتهی به فساد مالی را مسدود کنند.

*لاریجانی برای ریاست مجلس مناسب‌تر است

منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت انتخاب رئیس مجلس و گرایش نمایندگان منتخب وابسته به احزاب و گروه‌ها بیان کرد: در شرایط فعلی لاریجانی تنها کسی که می‌تواند کانون هدایت مجلس را به نحوی پیش ببرد که ضمن یک اتحاد و همبستگی، همه عقاید را دور هم جمع کند.

وی ادامه داد: به لحاظ منطقی و عقلانی، جمع‌بندی شرایط گویای این است که لاریجانی در اداره امور مجلس، تعامل با دیگر قوا و ارتباط با سایر سطوح تصمیم‌‌گیرنده کشور مسلط‌تر و مصمم‌تر است و سوابق هم نشان از موفقیتش دارد.

رنجبرزاده گفت: لاریجانی در سطوح بین‌‍الملل هم انسان کارآزموده، با مدیریت قابل قبول و در اذهان سیاستمداران بین‌الملل نیز انسانی متبحر و سیاستمدار است.

وی اظهار کرد: ضمن احترام به دیگر سلایق و کاندیداهایی که تمایل دارند در ریاست مجلس حضور یابند، ولی در شرایطی که ما نیازمند یک آرامش و تجمیع نظرات و اقدامات نمایندگان را داریم، تشخیص ما بر این است.

*لاریجانی بیش از 170 رأی خواهد آورد

منتخب مردم اسدآباد در مجلس در خصوص خروج برخی نمایندگان منتخب از لیست امید یادآور شد: اینکه برخی در لیست امید بودند و خارج شدند، مسأله‌ای است که پیش می‌آید زیرا ممکن است فردی مسیر و راه خود را طی کرده اما پیشنهاد قرار گرفتن در لیستی برای حمایت را نیز پذیرفته است.

وی با بیان اینکه از بنده خواستند که در لیست قرار گیرم که قبول نکردم، افزود: ضرورتی احساس نکردم که در قالب لیستی به غیر از اصولگرایی وارد شوم.

رنجبرزاده اظهار کرد: پیش‎بینی می‎کنم لاریجانی بیش از 170 رأی برای ریاست مجلس خواهد آورد.

*شعار اعتدال دولت یازدهم عملی نشد

وی در خصوص طرح عبور از رئیس جمهور که برخی اصلاح‌طلبان آن را شروع کرده‎اند نیز گفت: رئیس جمهور خود با شعار اعتدال وارد میدان رقابت انتخاباتی شدند اما در عمل چندان اعتدالی در کار نیست.

منتخب مردم اسدآباد در مجلس بیان کرد: رئیس جمهور نتوانست جریان فکری و سیاسی خود را تنظیم کند و ساختمان آن را بچیند، بنابراین این دولت پینه وصله گروه‌ها و احزاب مختلف است که هر لحظه خروج از آن بعید نیست.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal