آخرین اخبار

21. آبان 1397 - 10:17   |   کد مطلب: 31545
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:
هنوز اعتبارات اشتغال روستایی در اسدآباد جذب نشده است
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشار به مصوبه مجلس در خصوص اختصاص اعتبارات اشتغال روستایی، گفت: هنوز اعتبارات اسدآباد در این زمینه به طور کامل جذب نشده است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع؛ اکبر رنجبرزاده ظهر دیروز در نشست آموزشی - توجیحی دهیاران، شوراها و معتمدین روستاهای بخش مرکزی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در این شهرستان 4 هزار سلاح غیرمجاز وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه توجه به روستا یک اصل است، گفت: در راستای بهسازی روستاها 4 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده که البته براساس قول‌های داده شده این مبلغ تا 7 میلیارد تومان هم خواهد رسید.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به 40 کیلومتر راه روستایی آسفالت نشده در این شهرستان، بیان کرد: در این زمین ه نیز اعتباراتی اختصاص یافته است.

وی با اشار به مصوبه مجلس در خصوص اختصاص اعتبارات اشتغال روستایی، یادآور شد: هنوز اعتبارات اسدآباد در این زمینه به طور کامل جذب نشده است.

رنجبرزاده از اضافه شدن دو روستای چنارسفلی و جنت‌آباد به شهر خبر داد و تصریح کرد: در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن یک بخش چهاردولی به شهرستان خواهیم بود.

وی همچنین از احداث کارخانه‌های جدید صنعتی در این شهرستان در آینده خبر داد و افزود: از ابتدای سال تا کنون، به عنوان نماینده مردم هر هفته در اسدآباد حضور داشته و مشکلات را بررسی کرده‌ام.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal