آخرین اخبار

21. آبان 1397 - 14:25   |   کد مطلب: 31549
دبیرکل سازمان جهانی گردشگری گفت: توجه به توریست فرهنگی یک اولویت است و باید از فناوری‌های برتر و مدرن برای توسعه گردشگری استفاده شود.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع، زوراب پولولیکاشویلی پیش از ظهر امروز در چهلمین نشست وابسته به سازمان جهانی گردشگری، اظهار کرد: 500 عضو وابسته در این سازمان داریم که 3 عضو از همدان و 16 عشو از ایران هستند.

وی با بیان اینکه ایران بسیار فعالانه در این رابطه با سازمان همکاری دارد، گفت: در سازمان اولویتهای بسیاری گذاشته شده است و به دنبال برگزاری این جلسه شاهد حضور بیشتر شرکت‌ها در سازمان خواهیم بود تا بیشتر به اهداف بپردازیم.

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری همدان را یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جایران دانست و بیان کرد: همدان می‌تواند در حوزه گردشگری جهان نیز به یکی از مقاصد مطلوب گردشگری تبدیل شود.

وی با تأکید بر اینکه آینده درخشانی برای گردشگری ایران در جهان متصور هستم، افزود: توجه به توریست فرهنگی یک اولویت است و باید از فناوری‌های برتر و مدرن برای توسعه گردشگری استفاده شود.

پولولیکاشویلی با اشاه به وجود رقابت جدی در عرصه گردشگری، تصریح کرد: نباید از این عرصه عقب بمانیم؛ باید پروژه‌های گردشگری جدیدی در این حوزه تعریف شود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت غار علیصدر در پیشبرد اهداف گردشگری ایران، ادامه داد: حفاظت از این غار بسیار زیبا و شگفت‌انگیز لازم است و روی این ظرفیت در همدان حساب می‌کنیم.

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری خاطرنشان کرد: صنایع دستی یکی از نمادهای فرهنگی است و همدان و به طور کلی ایران در رأس صنایع دستی دنیا قرار دارند؛ می‌توان با مطالعاتی نسبت به صادرات این صنایع دستی اقدام کرد.

وی با تأکید بر اینکه این اجلاس یک اجلاس عادی نیست، یادآور شد: می‌توان در این اجلاس با تبادل تجربیات و اطلاعات اعضای کشورهای جهان را در یک فرصت خوب دید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal