آخرین اخبار

18. آذر 1397 - 16:46   |   کد مطلب: 31700
نماینده مردم اسدآباد در مجلس از احداث خوابگاه دانشجویی دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برای ساخت این خوابگاه اعتباری افزون بر ۵ میلیارد تومان در اختیار دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری تسنیم از اسدآباد، اکبر رنجبرزاده عصر امروز در مراسم روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی اظهار داشت : 50 میلیون تومان بوجه به اردوهای فرهنگی، یک میلیارد تومان اعتبار در راستای رهن مسکن دانشجویی و 45 میلیون تومان به تجهیز امکانات ورزشی دانشگاه سیدجمال الدین اختصاص پیدا می‌کند.

رنجبرزاده از احداث خوابگاه دانشجویی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در راستای ساخت خوابگاه دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی اعتباری افزون بر 5 میلیارد تومان در اختیار دانشگاه قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه همه این وعدها به‌زودی عملیاتی می‌شود افزود: دانشجویان بیدارگر حقیقی و واقعی جمهوری اسلامی هستند و کشور به این بیدارگران امید بسته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: دشمنان انقلاب با تحریم‌ها و تهدیدهای خود نمی‌خواهند مغزهای دانشجویان و نخبگان و پژوهشگران ایرانی بارور شود و به سمت علم پیش بروند چرا که می‌دانند آگاهی و علم و دانش و اخلاق توام با هم یک ملت، جامعه را زنده و پویا می‌کند.

رنجبرزاده با اشاره به رتبه یازدهم کشور ایران در به دست آوردن سرعت رشد علمی خاطرنشان کرد:دشمن در تلاش است علم و عدالت محوری و توزیع عادلانه امکانات و شرایط در کشور ایران با تحریم‌ها دچار مشکل کند و شرایط تحصیلی پژوهشگران و دانشجویان ایرانی سخت شود و با این اقدام کشور ایران در زمینه‌های علمی به عقب رانده شده تا آمریکا و دست نشاندگان آمریکا در خاورمیانه و خلیج فارس جولان دهند و بر منطقه مسلط شوند.

وی با بیان اینکه امروز کشور ایران اسلامی به واسطه خون شهدا و داشتن نخبگان و پژوهشگران هسته‌ای، نظامی و علمی در سمت و سوی علم و پیشرفت حرکت کرده و آمریکا را به چالش کشیده است گفت: به‌سبب همین مجاهدت‌ها امروز جغرافیای کشور ایران یکی از امن‌ترین نقاط جغرافیایی جهان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal