آخرین اخبار

19. آذر 1397 - 16:48   |   کد مطلب: 31701
رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور با بیان اینکه کمبود خوابگاه از مشکلات مهم دانشجویان دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی است، گفت:با تسهیلاتی که دانشگاه و صندوق رفاه کمک خواهد کرد خوابگاهی مناسب در سایت این دانشگاه کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، ذولفقار یزدان مهر روز گذشته در مراسم روز دانشجوی در دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی اظهار داشت: دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی در شهرستان اسدآباد، از جمله دانشگاه‌هایی است که با کمبود خوابگاه مواجه است.

  وی افزود: با تسهیلاتی که دانشگاه و صندوق رفاه کمک خواهد کرد خوابگاهی مناسب با امکانات لازم در سایت این دانشگاه کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد که مشکلی در رابطه با تخصیص اعتبار آن وجود  ندارد.

وی با اشاره به اینکه به تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه کمک خواهد شد، افزود:در بحث دانشجویان بی‌بضاعت، صندوق خیریه و قرض الحسنه با تدبیر لازم در این راستا راه اندازی شده که با کمک‌های صندوق رفاه، مسئولان و مدیران شهرستان و اساتید، این صندوق‌ها پربارتر شده و به دانشجویان بی‌بضاعت وام شرافتی و کمک بلاعوض می‌دهد.

یزدان مهر همچنین از اختصاص 45 میلیون تومان اعتبار به بحث تجهیز امکانات ورزشی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی خبر داد و تصریح کرد: با ایجاد اتاق‌های تندرستی در دانشگاه‌ها می‌توان به بحث ورزشی دانشجویان نیز توجه ویژه‌ای داشت.

وی با اشاره به وجود 2700 واحد دانشگاهی در سطح کشور خاطر نشان کرد: در حال حاضر در بحث رشد کمی دانشگاه‌ها کشور دارای شرایط و وضعیت مناسبی بوده اما از نظر رشد کیفی دانشگاه‌ها دارای وضعیت مناسبی نیستیم و باید در بحث ارتقا خدما‌ت رسانی توام با کرامت انسانی گام برداریم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور در ادامه با بیان اینکه کمبود خوابگاه یکی از مشکلات مهم دانشجویان دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی است، تصریح کرد:با خبر شدیم متاسفانه 800 نفر از دانشجویان این دانشگاه از  خوابگاه‌های استیجاری استفاده می‌کنند و هزینه اجاره خوابگاه پرداخت می‌کنند که با صحبت‌های انجام شده مقرر شد حتما یک کمک رهن مناسب در بحث اجاره خوابگاه به این دانشجویان پرداخت شود تا اجاره آنان به حداقل برسد.

یزدان مهر همچنین از پرداخت کمک رهن به دانشجویان متاهل  این دانشگاه خبر داد و افزود:به هر دانشجوی متاهل در این راستا 9 میلیون تومان کمک رهن به صورت قرض الحسنه  پرداخت شده که بعد از فارغ التحصیلی  این میزان کمک رهن پرداختی را باز می‌گردانند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal