آخرین اخبار

2. دى 1397 - 12:12   |   کد مطلب: 31778
مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد
رتبه اول معاونت بهداشتی اسدآباد در شاخص رضایتمندی
مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از کسب رتبه اول معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در شاخص رضایتمندی خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از کسب رتبه اول معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در شاخص رضایتمندی سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و اظهار کرد: این موفقیت در راستای ارتقای شاخص رضایتمندی معاونت بهداشتی و کسب رتبه اول در معاونت‌های بهداشتی‌ دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به دست آمده است.

وی با اشاره به رشد بیش از 10 درصدی رضایتمندی از خدمات معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: این مهم با تلاش معاون بهداشتی دانشکده، همکاران تلاشگر ستادی، مدیران و کارشناسان و تمام کارکنان جهادی معاونت بهداشتی و مرکز بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به دست آمده است.

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: پس از خروج بیماران از مراکز بهداشت و درمان پیامکی برای آنها ارسال و سطح رضایتمندی سنجیده می‌شود که در این حوزه شاهد رشد 10 درصدی بودیم.

وی با بیان اینکه افزایش 10 درصدی رضایتمندی از خدمات باعث شده که مورد توجه وزارت بهداشت قرار گیریم افزود: طرح دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به سایر استان‌ها معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal