آخرین اخبار

9. بهمن 1397 - 9:48   |   کد مطلب: 31964
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: برگزاری همایش مریدان خمینی در پایگاه سلامت اجتماعی و شورای فرهنگی محلات از شاخص‌ترین برنامه فرهنگی دهه فجر امسال است.

به گزارش آوای سیدجمال، جواد حیدری راد در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ با شاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال از سوی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد20 عنوان برنامه فرهنگی مذهبی اجرا می‌شود.

 

وی از برگزاری جشنواره کودک و نوجوان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد خبر داد و گفت:

 

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از دیگر برنامه‌های دهه فجر را برگزاری 100 مورد گفتمان دینی در سطح مدارس دانست و گفت: امسال در این ایام اعزام 70 نفر مبلغ و مبلغه  را خواهیم داشت.

 

وی برگزاری همایش مریدان خمینی در پایگاه سلامت اجتماعی و شورای فرهنگی محلات از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی خواند و افزود: امسال در دهه فجر 210 مراسم‌های مذهبی با موضوع فلسفه و مبانی انقلاب برگزار خواهد شد.

 

حیدری راد از برپایی محفل قرآنی و تجلیل از فعالان قرآنی در این ایام خبر داد و گفت:  به همین مناسبت 60 جلد قرآن رایگان در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

 

وی غبارروبی گلزار شهدا، دیدار خانواده شهدا ، ایثارگران و وی جانبازان، فعالان انقلابی، تشکل‌های دینی و قرآنی با امام‌جمعه، اجرای تواشیح و سرودهای انقلابی، ارسال پیامک برای 1500 نفر با مضامین انقلابی ، اجرا طرح تلاوت نور، 210 مورد سخنرانی مبلغین، برپایی ایستگاه صلواتی، اعزام 80 مورد مداح،  مسابقات کتبی قرآن صاعد و مسابقات قرآن ویژه معلمان و دانش آموزان را از دیگر برنامه‌های این دهه در اسدآباد برشمرد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal