آخرین اخبار

22. بهمن 1397 - 13:51   |   کد مطلب: 32044
عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت با احداث کارخانه‌های بزرگ صنعتی در اسدآباد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسدآباد، اظهارداشت: در جلسه اخیر با وزیر صنعت، معدن و تجارت مصوبات پرباری برای اسدآباد در راستای احداث و بهره‌برداری از کارخانه‌های بزرگ صنعتی به تصویب رسید که به نتیجه رسیدن این مصوبات نقش موثری در اشتغال و توسعه این شهرستان دارد.

وی با اشاره به برخی از موافقت‌های اخذ شده در این جلسه تصریح کرد:در این جلسه راه‌اندازی کارخانه لفافه‌های برچسبی بهداشتی، پزشکی در اسدآباد از جمله موافقت‌های وزیر صمت بود که زمینی به آن اختصاص داده شد و مجوز لازم نیز اخذ شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درخواست احداث کارخانه سولفات باریوم برای حفاری چاه‌های نفت در اسدآباد نیز تقدیم وزیر شد ابراز کرد: موضوع کارخانه ذوب فلزات با ظرفیت تولید 300 هزار تن هم به وزیر اعلام شد که فعلا موافقت ضمنی وزیر گرفته شده است.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه در جلسه فوق بحث تولید رینگ آلومینیومی خودرو با مشارکت گروه امید و بانک سپه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، ابراز کرد: یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این جلسه پروژه ذوب آهن کوره بلند اسدآباد بود که این طرح 25 سال پیش درشهرستان کلنگ زنی شده است.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات این پروژه و به سرانجام رساندن آن، ورود بخش خصوصی و یا واگذاری طرح به ذوب آهن اصفهان پیشنهاد شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از گفت‌وگو از ساخت کارخانه پوشک غیربافتینه سلولزی خبر داد و گفت: موافقت و دستور وزیر صنعت در این راستا اخذ شده و این کارخانه صنعتی با سرمایه‌گذاری 400میلیارد تومانی در این شهرستان احداث می‌شود.

رنجبرزاده با اشاره به ساخت و احداث کارخانه کاغذسنگ در اسدآباد خاطر نشان کرد: این کارخانه با ظرفیت 20 هزار تن و با سرمایه‌گذاری دولت و بخش خصوصی و با اشتغالزایی مستقیم 200 نفر در شهرک صنعتی شهرستان احداث می‌شود که وزیر صنعت هم دستور تسریع در راه‌اندازی آن را داده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal