آخرین اخبار

17. خرداد 1398 - 15:35   |   کد مطلب: 32669
امام جمعه اسدآباد یکی از زمینه‌های رونق تولید و اشتغالزایی را وجود صنایع دستی دانست و گفت: نباید تنها فکر جوانان ما به سمت میز و صندلی و ریاست باشد، بلکه باید از ظرفیت وجود صنایع دستی شهرستان برای ایجاد کارگاههایی دراین زمینه استفاده کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد ، با تاکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، به نشانه های بندگان خداوند در نهج البلاغه پرداخت.

 

وی بااشاره به روز صنایع دستی و فرمایش رهبر انقلاب در زمینه رونق تولید، گفت: یکی از زمینه های رونق تولید و اشتغالزایی بحث صنایع دستی است و نباید فکر جوانان ما تنها به سمت میز و صندلی و ریاست برود بلکه باید از این ظرفیت شهرستان استفاده کرد.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اجرای طرح کنترل فشار خون از ۱۷ خرداد تا ۱۵ تیرماه، از مردم خواست که با مراجعه به بیمارستانها، مراکز بهداشت ودرمانی و پایگاههای بهداشت از وضعیت جسمانی و فشار خون خود مطلع شوید.

 

وی بااشاره به بیانات رهبر انقلاب در حرم مطهر امام ره و خطبه نماز عید فطر، اظهار کرد: ایشان در خصوص سیلزدگان تاکید فراوان داشتند و فرمودند که نباید آنان به فراموشی سپرده شوند.

 

حسینی مجد از مردم خواست باتوجه به وجود گرما و نبود وسایل سرمایشی و کمبود اعتبارات برای ساخت و ساز منازل سیل زدگان، کمک کنند.

 

وی از مردم محلات مختلف برای حضور در اجتماع عظیم نماز عید فطر قدردانی کرد و گفت: این حضور نشانه وحدت و اتحاد مردم است.

منبع: نافع

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal