آخرین اخبار

20. خرداد 1398 - 9:54   |   کد مطلب: 32684
مدیرکل بنیاد استان همدان:
مادران شهداء جايگاهي همسان شهدا دارند
مدیرکل بنیاد استان همدان در سفر شهرستانی خود به اسدآباد در دیدار با چند تن از خانواده های شهدا و ایثارگران گفت: بی‌شک شهدا آموزگاری داشتند به‌نام «مادر» و همراهي داشتند به نام «همسر» که در دامان پرمهر و همنشيني با محبت آنان و در کلاس درس شان، به مقام و مرتبه شهادت رسیدند. لذا در قاموس اسلام مادران شهدا نيز جايگاهي همسان شهداء دارند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایثار همدان، عارف مدیرکل بنیاد استان همدان در چهارمین سفر شهرستانی امروز 19 خرداد ماه به اتفاق عباسی رئیس اداره بازرسی استان و قرائتی مسئول دفتر و روابط عمومی بنیاد استان همدان از خانواده شهید اردشیر قدرتی، شهید سعید سرو سنجری و جانبازان گرانقدر سید رکن الدین حسینی، کاکائی، کاووس شمس و آزاده سر افراز حبیب حیدری این شهرستان با حضور در منزل این عزیزان دیدار و گفتگو نمود.

عارف  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از شهدا بعنوان طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت یاد کرد و گفت: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا،آزادگان، جانبازان و ایثارگران موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

وی خطاب به مادران  شهدا و ایثارگران گفت: مادران و همسران شهدا و ایثارگران نقشي بي‌بديل در آسايش، آرامش و امنيت کشور و جامعه دارند و همچنین داراي جايگاه ممتازي هستند. ايثارگران و شهیدان ما با تأسی از سيره و رفتار سيدالشهداء امام حسین(ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی، شجاعت و شهامت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه‌ای جاوید آفریدند، بی‌شک آنان آموزگاری داشته‌اند به‌نام «مادر» و همراهي داشتند به نام «همسر» که در دامان پرمهر و همنشيني با محبت آنان و در کلاس درس شان، به این مقام و مرتبه رسیدند. لذا در قاموس اسلام مادران شهداء نيز جايگاهي همسان شهداء دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal