آخرین اخبار

17. تير 1402 - 17:57   |   کد مطلب: 45489
امام جمعه اسدآباد گفت: ما همواره به شهدا مدیونیم زیرا عزت، اقتدار و سربلندی امروز مرهون از خودگذشتگی و ایثار شهدا است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام موحدی به صورت سرزده در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد حضور یافت و ضمن دیدار و گفتگو با رئیس جدید و همکاران بنیاد نماز جماعت ظهر و عصر را نیز در نمازخانه اقامه کرد.

 

حجت الاسلام موحدی با تبریک عید بزرگ غدیر خم و ارزش خدمت در بنیاد شهید به قشر معزز شهدا و ایثارگران بیان داشت: ما همواره به شهدا مدیونیم زیرا عزت، اقتدار و سربلندی امروز مرهون از خودگذشتگی و ایثار شهدا است.

 

امام جمعه اسدآباد تصریح کرد: خانواده‌های شهدا به فرموده حضرت امام (ره) ولی نعمت ما هستند و هر آن‌چه در توان داریم باید به خانواده‌های شهدا کمک کنیم زیرا با فرستادن فرزندان خود به میدان جنگ کار بزرگی را انجام دادند.

 

در این دیدار رئیس بنیاد شهید اسدآباد نیز با خیر مقدم به امام جمعه شهرستان به خانه شهدا با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد مقدس گفت:اهتمام جدی و خدمت با صبغه فرهنگی بنیاد به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در راستای ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت و عطرآگین کردن فضای جامعه به یاد و خاطره این عزیزان و حضور موثر در یادواره‌ها، مناسبت‌ها، اعیاد و نماز جمعه از مهم‌ترین اقدامات این بنیاد  است که امیدواریم با راهنمائی حضرتعالی مورد رضای خداوند و شهدا قرار گیرد.

منبع :ایثار

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal