آخرین اخبار

19. اسفند 1402 - 13:35   |   کد مطلب: 47542
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارکران استان همدان از برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت بزرگداشت هفته شهدا در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از صداوسیما مجید صفدریان گفت: امسال روز ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا با شعار «هم پای جانبازان به پای عهد و پیمان تا پای جان هستیم در راه شهیدان»، از سند سه جلدی برادران شهید نبات علی و ایمان علی یارمطاقلو سهرابی رونمایی می‌شود.

او افزود: گلباران مزار شهدا، طرح سپاس با نام سلام شهید و دیدار با خانواده شهدا، عیادت از ایثارگران و جانبازان، برگزاری نمایشگاه کتاب ایثار و شهادت، نمایشگاه عکس، مسابقه کتاب خوانی شهید محمد هادی ذوالفقاری با نام پسرک فلافل فروش، یادواره شهدای غریب اسارت، میز خدمت حقوقی بنیاد و مشاوره حقوقی به ایثارگران و سایر مردم، کاشت نهال با یاد شهدا و میز خدمت در نماز جمعه در همه شهرستان ها، از ۱۷ تا ۲۲ اسفند ماه برگزار می شود.

به گفته‌ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان روز ۲۱ اسفند اجلاسیه روز شهید را همراه با تجلیل از مدال آوران ملی و کشوری، نفرات برتر جشنواره‌ها و ایثارگران برتر مسابقات قرآنی برگزار خواهد شد.

بنیاد شهید در ۲۲ اسفند ۱۳۵۸، به فرمان امام (ره) تأسیس شده و دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی و اداری است و امور آن طبق مقررات و قوانین مربوط به نهاد‌های عمومی غیردولتی و در چهارچوب اساسنامه مصوبه و آیین نامه‌های مربوط زیر نظر رییس جمهور و نظارت عالیه مقام معظم رهبری اداره می‌شود.

احیا، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی، زنده نگاه داشتن یاد شهیدان و حفظ آثار آنان، تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهیدان، جدیت در امور فرهنگی خانواده‌های شاهد، خود اتکایی و قانونمند کردن ارائه خدمات به آنان، محور فعالیت‌های این نهاد است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal