آخرین اخبار

31. تير 1399 - 23:24   |   کد مطلب: 36330
سرپرست بنیاد استان همدان:
مقصد ما رضایتمندی جامعه هدف است
سرپرست بنیاد استان همدان در بازدید از شهرستان اسدآباد گفت: : مقصد ما نقطه رضایت مندی خامواده های شهدا و ایثارگران است و آن با داشتن روحیه انقلابی و تفکر بسیجی محقق می شود.

به گزارش آوای سیدجمال،  ایثار واحد همدان، احمد عباسیه بزرگی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در دومین سفر شهرستانی خود ظهر امروز سه شنبه 31 تیر ماه بعد از ملاقات عمومی که هر هفته در این روز در دفتر خود با خانواده های شهدا و ایثارگران دارد به طور سرزده از بنیاد اسدآباد بازدید به عمل آورد.

عباسیه بزرگی در این بازدید ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) و گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و شهدای عملیات مرصاد گفت: تجلیل، تکریم، صیانت و حمایت از خانواده‌های معظم شاهد از اهداف اصلی بنیاد است و همه وظیفه داریم در راه تحقق این اهداف تلاش کنیم.

وی با اشاره به خدمت صادقانه و لزوم ارتقای بهره وری در بنیاد افزود: داشتن روحیه بسیجی و آگاهی کامل در خدمت رسانی به جامعه هدف  نقش کلیدی در ارتقای بهره وری و پیشرفت سازمان دارد و برای پیشبرد اهداف باید فضای همدلی و همکاری  بین کارکنان وجود داشته باشد تا با هم افزایی بیشتر و تشدید اثر فعالیت ها بتوانیم در جهت هدفی والا که در راس آن خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است گام برداریم.

عباسی با بیان اینکه برای یک کار بزرگ و حساس تکلیفی ایجاد شده است، با توجه به اینکه استکبار جهانی با تمام قدرت بر علیه آرمانهای حضرت امام، شهدای عزیز، رهبر معظم انقلاب و ملت حرکت کرده است گفت:  اعتقاد به خداوند متعال و آرمانهای مقدس نظام اسلامی باعث شکست ناپذیری ما شده است، امروز کشور ما تحت بی‌سابقه ترین فشارهای تاریخ از سوی استکبار جهانی قرار دارد، اما ملت ایران همچون همیشه با روحیه ایثارگری در برابر این فشارهای ظالمانه ایستادگی می‌کنند تا ان‌شاءالله از این مرحله حساس نیز عبور کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه عمل بر اساس تکلیف مهمترین وظیفه یک بسیجی است اظهار داشت: اگر بسيجی به دقت تکليف و زمانه خود را بشناسد و به آن عمل کند نتيجه‌اي جز استحکام بخشي نخواهد داشت، به اين معنا که تشخيص درست و به موقع از زمان و تکليف خود داشته باشد و به آن عمل کند.

احساس مسئوليت تحت عنوان تکليف شرعي است، به اين معنا که يک بسيجي واقعي کسي است که خود را در برابر باورهايش مسئول مي‌داند و احساس تکليف مي‌کند.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه خط قرمز ما حقوق مسلم جامعه هدف است گفت: هیچ خط قرمرزی نداریم جزء حقوق مسلم جامعه هدف که قانون مشخص کرده است و مقصد ما نقطه رضایت مندی خانواده های شهدا و ایثارگران است و آن با داشتن روحیه انقلابی و تفکر بسیجی محقق می شود.

ایشان در پایان با شاره به فرموده رهبر معظم انقلاب گفت: اگر روحیه بسیجی به مدیریت کشور ما حاکم شود مشکلات برطرف می شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal