آخرین اخبار

15. تير 1398 - 14:54   |   کد مطلب: 32852
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسایل زیست محیطی حوزه خلیج فارس زنگ خطری برای منطقه است.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر رنجبرزاده روز شنبه در جلسه اعضای شورای اداری همدان اظهار داشت: جولان استکبار جهانی و حکام وابسته به آنها در خلیج فارس باعث به خطر افتادن شرایط زیست محیطی در این حوزه شده است.

 

وی اضافه کرد: نشت کردن یک زیردریایی هسته ای و یا انهدام آن باعث می شود تا ۱۱ سال هیچ جانداری در این منطقه حیات نداشته باشد.

 

رنجبرزاده مشارکت های جهانی، منطقه ای و خانوادگی را اساس پایدار بودن شرایط زیست محیطی دانست و گفت: هم اکنون حکام وابسته به استکبار جهانی نیز باعث به دردسر افتادن شرایط زیست محیطی خلیج فارس شده اند.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه حفظ شرایط اکوسیستم و خاک تامین کننده منابع غذایی انسانی گفت: استفاده بی رویه از سم برای سود بیشتر محصول در خاک امنیت غذایی مردم را به خطر خواهد انداخت.

 

وی افزود: امنیت غذایی، محیط زیست، بهداشت و ایمنی مهمترین نیازهای روزمره حقوق اخلاقی مردم به شمار می رود.

 

رنجبرزاده با اشاره به اینکه ۷۰ درصد ریزگردها در استان های غربی ریشه در کشورهای دیگر دارد، گفت: در همین راستای باید نسبت به تبیین قواعد بین المللی و مشارکت منطقه ای به ویژه با آموزش نسبت به رفع این مشکل اقدام کرد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی گفت: این پهپاد ۲۲۰ میلیون دلار ارزش داشت و یکی از چهار پهپاد پیشرفته جهان ساقط شد.

 

وی افزود: ۳۱ سال در سوگ ۲۹۵ مسافر هواپیمای سرنگون شده کشورمان به دست آمریکا نشسته ایم و یادمان نرفت که جشن برپا کرده اند و اکنون پهپادی را ساقط کردیم که ارزش آن به اندازه ۲۲ هواپیمای اف ۱۶ است.

 

رنجبرزاده سرنگونی این پهپاد را افتخاری ارزنده برای کشورمان دانست و گفت: این اقدام نشان از اقتدار کامل نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal