آخرین اخبار

27. مرداد 1398 - 14:36   |   کد مطلب: 33267
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:
اسدآباد به سمت قطب درمانی پیش می‌رود
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: بیمار خط قرمز ما است و خدمت به سیستم سلامت و بیمارستان، خدمت به خود ما بوده و در ارائه مطلوب خدمات، مسئول هستیم.

به گزارش آوای سیدجمال،  بهنام  رضا مخصوصی در بازدید از بیمارستان حضرت قائم(عج) اسدآباد، اظهار کرد: مشکل کمبود نیرو، مشکل مشترک همه بخش‌هاست که البته با مهندسی درست نیرو، می‌توان بهترین خدمات را  در این بیمارستان با  نیروهای موجود مجرب ارائه داد.

 

وی با بیان اینکه بیمارستان قائم(عج)  قلب دانشکده علوم پزشکی شهرستان به شمار می رود بنابراین رضایتمندی مردم و مراجعان از نخستین اولویت‌ها خواهد بود، افزود: کارهای عمرانی، آبرومندی سیستم بوده و خدمت رسانی به مراجعان باید با احترام به بیماران و در فضایی مناسب و آبرومند صورت پذیرد.

 

جذب اعتبارات جدید برای زیباسازی و هتلینگ بخش‌ها، انجام هتلینگ بخش‌های پُست پارتوم، تکمیل بخش اطفال، راه‌اندازی اتاق عمل چهارم و پیگیریِ جانمایی و آغاز پروژه محل استقرار دستگاه M.R.I از دیگر تأکیدات رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در این جلسه بود. 

 

وی بیان کرد: دستگاه M.R.I این شهرستان ظرف 6 ماه آینده آماده افتتاح و راه اندازی است که این امر اسدآباد را به سمت قطب درمانی پیش خواهد برد و در این راستا پذیرای شهرستان‌های همجوار خواهیم  بود.

 

مخصوصی احیای بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرستان را از جمله اولویت های کاری خود برشمرد و یادآورشد: با ساخت بیمارستان 128 تختخوابی جدید در بیمارستان امیرالمومنین(ع) دوباره این بیمارستان احیا خواهد شد که برای آغاز عملیات اجرایی پروژه پیگیر مرتفع شدن مشکل سند بیمارستان هستیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal