آخرین اخبار

9. شهريور 1398 - 14:24   |   کد مطلب: 33385
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اسدآباد گفت: سرانه تخت بیمارستانی در کشور 2.6 دهم در 10 هزار نفر بوده که در اسدآباد این سرانه به یک هم نمی رسد و از سرانه تخت بیمارستانی کشور و استانداردهای بین الملل کمتر است.

به گزارش آوای سیدجمال، بهنام رضا مخصوصی در جلسه رسیدگی به مشکلات این دانشکده با حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و مسئولان شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: بسیاری از نیروهای دانشکده به علت بازنشسته شدن پرسنل و کمبود نیرو شرکتی هستند که این نیروها کارآیی لازم را نداشته و خواستاریم یکبار برای همیشه وضعیت نیروهای شرکتی در مجلس تعیین تکلیف شود.

 

وی با اشاره به وجود 250 نیروی شرکتی در دانشکده اسدآباد تصریح کرد: فاز قدیم هتلینگ بیمارستان128 تختخوابی قائم(عج) شهرستان اسدآباد به علت گذشت 25 سال از عمر خود برخی از بخش های آن نیازمند تعمیرات و بازسازی  بوده که با اختصاص اعتبار توسط وزارتخانه می توان نسبت به این امر اقدام کرد.

 

مخصوصی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد دارای 49 خانه بهداشت، 13 مرکز خدمات جامع سلامت و 7 پایگاه بهداشتی بوده و نزدیک به دو سال است که از دانشگاه علوم پزشکی انتزاع پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به ساخت و احداث بیمارستان 128 تختخوابی جدید در اسدآباد تصریح کرد: با مرتفع شدن مشکل سند زمین عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

 

مخصوصی کمبود واحد پزشکان را یکی از دیگر مشکلات این دانشکده برشمرد و گفت: در حال حاضر این شهرستان اسداباد دارای 25 پزشک متخصص و 10 پزشک عمومی در بیمارستان بوده و شهرستان دارای 12 واحد برای اسکان در بیمارستان را دارد که به 20 واحد پزشک دبگر نیاز است.
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal