آخرین اخبار

17. شهريور 1398 - 15:15   |   کد مطلب: 33463
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با رد این موضوع که اداره تبلیغات اسدآباد رئیس ندارد گفت: اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد اکنون سرپرست دارد اما به دنبال گزینه بومی برای مدیریت هستیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام هادی نظیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه «اداره تبلیغات اسدآباد رئیس ندارد» اظهار کرد: پنج‌شنبه هفته قبل سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد معرفی شده و امروز نیز در جلسه فرمانداری شرکت کرده است.

 

 

وی با ابراز گلایه از رسانه‌ها که چرا این موضوع را از خود مدیرکل سوال نکرده‌اند ادامه داد: فرد مورد نظر در اسدآباد معرفی شده بود اما به دلیل اقتضائاتی که وجود داشت اعلام نشد.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه همزمانی جابجایی مدیر اسدآباد و معرفی سرپرست موجب بروز چنین شایعاتی شد بیان کرد: همه برنامه‌های اسدآباد طبق روال در دهه نخست محرم برگزار شد و برخی از برنامه‌ها را شخصاً خود بنده پیگیر و اجرا کردم.

 

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام ملکی مدیر سابق اداره فامنین اکنون سرپرست اداره تبلیغات اسددآباد است افزود: سرپرست اداره تبلیغات اسدآباد موقتی است و تلاش بر این است که گزینه بومی برای اسدآباد معرفی شود.

 

نظیری با بیان اینکه عملکرد اداره اسدآباد نسبت به سایر شهرستان‌ها ضعیف بود افزود: برنامه این است که اسدآباد با یک مدیر بومی جدی‌تر و پرشتاب‌تر حرکت کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal