آخرین اخبار

5. مهر 1398 - 23:08   |   کد مطلب: 33644
امام جمعه اسدآباد گفت: شعار مرگ بر آمریکا عادت شده و مردم جز دین می دانند حمایت از ارزش ها را و این شعار دشمنان را زمین می زنند در مقابل عظمت ما زانو خم میکنند و به سپاه و نیروی انتظامی ما غبطه می‌خوردند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با تأکید بر داشتن تقوا، اظهار کرد: توفیق و مدد را از خدا طلب کنیم و روحیه ی خودنمایی و خودنگری در خودمان ایجاد کنیم.

 

وی گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای مرور ارزش های هشت سال تجربه و غیرت و ظلم ستیزی و دفاع و ایثار رزمندگان است.

 

 

امام جمعه اسدآباد تصریح کرد: صداو سیما ، مجامع و برنامه های گوناگون از هفته دفاع مقدس گرامی داشته شد اما هر چه گفته بشود کم است.

 

وی با بیان اینکه مردم و مسوولان باید به عنوان یک نیاز به فرهنگ جبهه نگاه کنند، افزود: نگه داشتن نام شهدا که متاسفانه در بعضی جاها دل مردم و خانواده های معظم شهدا رنجیده شد از برخی بی مهری ها که با برداشتن نام شهدا از کوچه و خیابان ها صورت گرفت.

 

حسینی با اشاره به فرمایش و پیام رهبر انقلاب، گفت: یاد شهیدان مایه سربلندی مکتب و نشانه راه به سوی پیروزی است.

 

وی افزود: همه وظیفه داریم نام های نورانی شهیدان را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنان را نگه داریم.

 

امام جمعه اسدآباد گفت: در هر پارکی و کوچه  و محله ای و قله ای و دانشگاهی نام شهیدان نورانی عظمت می بخشد به آن مکان و متأسفیم برای آنان که دست نشانده دشمن هستند و یا خودشان را بااین کارها را به نفهمی می زنند.

 

وی گفت: ما شهدامان را ادامه دهنده راه سیدالشهدا می دانیم ما مکتبمان را حسینی می دانیم جای تاسف است  این‌گونه اعمال ناشایست و ننگ که ان شا الله تکرار نشود.

 

حسینی اذعان داشت: هفته دفاع مقدس خیلی اسرار دارد که از جمله آن زنده نگهداشتن یادشهداست که با افتخار این راه و کار را ادامه می‌دهیم.

 

وی با تبریک روز آتش‌نشانی، افزود: در تابستان باغ ها دچار حریق شد که آتش‌نشانی اسدآباد پیرسلمان خود را وارد عمل کرد و مهار کردند که تشکر می کنیم.

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به فرمایشات رهبر انقلاب، گفت: دشمنان تلاش می کنند ادراک مردم را منحرف کنند از شعار های انقلابی و برخی از مقامات اروپایی گفته که باید دست از شعار انقلابی بردارند که آقا محکم فرمودند علاج ملت پافشاری به شعار های انقلابی است.

 

وی گفت: شعار مرگ بر آمریکا عادت شده و مردم جز دین می دانند حمایت از ارزش ها را و این شعار دشمنان را زمین می زنند در مقابل عظمت ما زانو خم میکنند و به سپاه و نیروی انتظامی ما غبطه می‌خوردند.

عصر همدان

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal