آخرین اخبار

30. شهريور 1400 - 19:54   |   کد مطلب: 40105
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با اشاره به رونمایی لشکر رباتیک سپاه در آستانه هفته دفاع مقدس، گفت: با این اقدام چشم دشمن از این همه قدرت خیره می‌شود، این‌ها عنایت پروردگار است، آن‌چنان که وعده کرده نصرت دهندگان دین را یاری می‌بخشد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام‌جمعه اسدآباد در دیدار با پیشکسوتان عرصه جبهه و جهاد با اشاره به آیه‌ای از سوره حج، اظهار کرد: خداوند در این آیه برای محک زدن ایمان افراد امتحاناتی را سر راه آن‌ها قرار می‌دهد، برخی از مرم خدا را تا زمانی عبادت می‌کنند که گرفتاری و امتحانی باشد، اما پای فتنه و امتحان پیش می‌آید، رنگ عوض می‌کنند و در استقامت دچار لرزش می‌شوند.

 

 

وی با اشاره به قرارداد معروف به الجزایر، گفت: صدام با پاره کردن این قرارداد جنگ عراق علیه ایران را شروع و تحمیل کرد و آن زمان انقلاب ما نوپا و بدون تجهیزات بود. قرار آنان این بود که یک‌هفته‌ای مملکت را به دست بگیرند و انقلاب اسلامی را به سقوط بکشانند، اما دست غیب الهی  و نفس قدسی امام راحل، غیرت و مجاهدت، ولایتمداری، ایمان راسخ مردم و قدرشناسی از انقلاب نگذاشت که دشمن این نقشه شوم را به سرانجام برساند و هشت سال با دست‌خالی مقابل قدرت دشمن ایستادند.

 

 

امام‌جمعه اسدآباد بابیان اینکه قیام امام ره برگرفته از مکتب سیدالشهدا بود و در پایداری از آن دفاع مقدس رخ داد، گفت: ۲۰۰ هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم انقلاب شد که بیشترین آنان از نیروهای بسیج مردمی بودند.

 

 

وی بابیان اینکه شیر مردان، تشنه عاشقی ذات باری‌تعالی دست‌پرورده واقعه عاشورا بودند، افزود: آن روز قدرت‌نمایی و توجه به ظواهر دنیوی نبود و به تمام وجود رزمندگان، سرباز امام بودند.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی مجد دفاع مقدس را یک گنجینه و فرصتی دانست که باید بدانیم کجا بودیم و امروز کجاییم ، افزود: امروز نیاز به الگوهای دفاع مقدس داریم.

 

 

وی بابیان اینکه امام راحل در دوران فتنه‌ها و داعشی‌ها و پژواکی‌ها نبود و خلف و جانشین به‌حق او پرچم ولایت را به دست گرفت و امتحانات بسیار از سخت‌تر از دوران دفاع مقدس را پست سر گذاشت، افزود: امروز به‌جایی رسیدیم که مردم روبه دولت انقلابی می‌آورند و نگاهشان به انقلابگری و عدالت محوری است.

 

 

امام‌جمعه اسدآباد افزود: نباید نعمات خداو‌ند را نادیده بگیریم، زمانی که پهباد آمریکایی در فضای آسمانی کشور پیدا شد و رزمندگان و فرزندان این مرزوبوم با قدرت‌نمایی آن را زمین‌گیر می‌کنند و از روی آن الگو می‌سازند و دشمن را مسخره و ابهت آمریکا را در هم می‌شکنند.

 

 

وی با اشاره به رونمایی لشکر رباتیک سپاه در آستانه هفته دفاع مقدس، گفت: با این اقدام چشم دشمن از این‌همه قدرت خیره می‌شود، این‌ها عنایت پروردگار است، آن‌چنان‌که وعده کرده نصرت دهندگان دین را یاری می‌بخشد.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی مجد وحدت ، حضور درصحنه‌های مانند یادواره شهدا  را دستاوردهای دفاع مقدس دانست و گفت: نباید فیلمسازان و نویسندگان اصل اصیل دفاع مقدس را با تهیه فیلم و قلم نامناسب به تحریف بکشانند و با در این زمینه دقت کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal