آخرین اخبار

12. شهريور 1400 - 10:38   |   کد مطلب: 39930
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد با تأکید بر اینکه نکند امروز دوست و دشمن خود را نشناخته و از ولایت نه یک قدم جلو و نه یک قدم عقب باشیم، گفت: شهدا با جاودانه شدند تا ما راه را گم نکنیم و آنان امام را به‌عنوان چراغ هدایتگر انتخاب کرده و امروز هم ما باید رهبر را چراغ هدایت قرار دهیم.

به گزارش آوای سیدجمال، همزمان با سالروز شهادت شهدای قراویز مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آنان با حضور امام‌جمعه، فرمانده و جانشین سپاه، فرماندار، نماینده مجلس، جمعی از خانواده معظم شهدا و اقشار مردم با رعایت پروتکل بهداشتی در مسجد جامع اسدآباد برگزار شد.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام‌جمعه اسدآباد با اشاره به واقعه کربلا و ادامه پیدا کردن جریان این واقعه، اظهار کرد: حضرت زینب(س) در برابر ابن زیاد با شجاعت ایستاد و گفت ما را  از شهادت می‌ترسانید و امام سجاد(ع) هم کرامت را در شهادت می‌دانست.

 

وی گفت: با نیرویی که پخته‌شده در مکتب امام حسین شکست‌ناپذیر است، امام راحل هم در زمان ما حسین گونه وارد شد و شهدا به ندای او لبیک گفتند.

 

امام‌جمعه اسدآباد شهدا را شمع تاریخ بشریت خواند و اذعان کرد: این‌ها جاودانه هستند و این‌ها هستند تا ما راه را گم نکنیم. آنان امام را به‌عنوان چراغ هدایتگر انتخاب کرده و امروز هم رهبر ما چراغ هدایت ماست.

 

وی با تأکید بر اینکه باید با آگاهی و بصیرت نفس بکشیم، گفت: نکند امروز دشمن و دوست خود را نشناسیم و از ولایت نه یک‌قدم جلو و نه یک‌قدم عقب باشیم.

 

حجت‌الاسلام حسینی مجد با بیان اینکه این دولت بوی شهید رجایی را می‌دهد و امروز آقای رئیسی بدون تشریفات در خوزستان و سیستان حاضرشده، افزود: سر سفره شهدا درس‌هایی را چون بندگی خدا، وفاداری  را می‌شود، یاد گرفت.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal