آخرین اخبار

17. آبان 1398 - 23:57   |   کد مطلب: 33957
امام جمعه اسدآباد گفت: ملت همچنان پای انقلاب ایستاده و نه تنها گرسنگی را تحمل می کنند، بلکه حاضرند که فرزندانشان را در رکاب ولایت سر ببرند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی در خطبه های نماز جمعه اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی به ویژگیهای افراد باتقوا اشاره کرد و گفت: انسان‌های باتقوا سحرخیز، دستگیری از نیازمند و بی نیاز از دیگران است.

 

 

وی بااشاره به آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، گفت: بسیاری از مردم جشن به پا کرده و شربت و شیرینی پخش کردند، اما اینها کافی نیست بلکه مهمترین مسئله که باید متذکر شویم، این است که باید تابع ولایت بود.

 

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به روایاتی ، بر برپایی نماز اول وقت تأکید کرد

 

 

وی بااشاره به هفته وحدت و نامگذاری این هفته از سوی امام راحل، گفت: این هفته برای حفظ روحیه مسلمانان و الگوگیری ملتهای دیگر از انقلاب اسلامی و ایجاد امنیت و صلح یک الگوست.

 

 

حسینی افزود: اگر این وحدت نباشد و مسئولان توجه شان به رهنمود رهبر انقلاب نباشد ، مدیریت مختل شده و نظام اسلامی فروپاشی می شود.

 

 

وی با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال ، گفت: امسال حضور مردم خستگی ناپذیر پررنگ تر از همیشه بود و باید قدر این مردم را دانست.

 

 

امام جمعه اسدآباد افزود: این مردم همچنان پای انقلاب ایستاده و نه تنها گرسنگی را تحمل می کنند و بلکه حاضرند که فرزندانشان را در رکاب ولایت سر ببرند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: همه ما با امریکا و با مسئولانی که انچه در کشور وجود دارد و آن را وارد می کنند، مخالفیم، باوجود واردات بسیاری از کالاها، برخی مسئولان فقط شعار می دهند و عملی نیست نباید این گونه باشد.

 

 

حسینی خطاب به مجلسی‌ها و دولتی ها، گفت: به مسئولان استان و شهرستان عرض می کنم که اگر مسئولان ما در حد همین شهرستان و استان کار را خوب انجام دهند ، وضعیت اینگونه نخواهد بود.

 

 

وی تأکید کرد: معلوم است که بااین وضعیت معیشتی مردم مجلسی ها خوب نظارت نکرده و دولتی ها هم خوب عمل نکردند.

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal