18. آذر 1398 - 15:53   |   کد مطلب: 34270
رئیس اداره اوقاف شهرستان اسدآباد خبر داد
کمک ۱/۵ میلیارد ریالی اوقاف به نیازمندان جهت خرید دارو
قبادی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون اداره اوقاف شهرستان اسدآباد ۱/۵ میلیارد کمک هزینه دارو و درمان به نیازمندان پرداخت کرده است.

به گزارش آوای سیدجمال، «علی قبادی» گفت: از ابتدای سال 98 تا کنون اداره اوقاف و امور خیریه اسدآباد 5/1 میلیارد کمک هزینه دارو و درمان به نیازمندان و همچنین خرید تجهیزات پزشکی انجام داده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد افزود:  وقف مایه حیات و نجات انسان در دنیا و آخرت است و باید تلاش کنیم این سنت حسنه بیش از پیش در جامعه ترویج داده شود و مردم با آثار دنیوی و اخروی آن آشنا شوند.

 

وی تصریح کرد: خیران و نیک‌‌اندیشان همواره با نگاه تیزبین خود و با توجه به نیازهای روز جامعه موقوفاتی را ایجاد کرده‌اند که امروز در اختیار اقشار مختلف مردم جامعه قرار دارد.

 

وی تأمین هزینه فعالیت‌های قرآنی، مباحث علمی و فناوری، کمک به حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها را ازجمله مواردی دانست که لازم است در موقوفات جدید موردتوجه واقفان قرار گیرد.

 

وی امامزادگان و بقاع متبرکه را بهترین وسیله برای تقرب انسان به خداوند دانست و خاطرنشان کرد: هر کسی در کار خیر به‌اندازه دارایی و توان خود و حتی یک آجر در تعمیر، مرمت و توسعه امامزادگان و مسجد کمک کند، همان مقدار کم هم موردقبول خداوند خواهد بود.

پایان پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal