آخرین اخبار

26. آذر 1398 - 15:52   |   کد مطلب: 34349
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبرداد
اضافه شدن «طب اورژانس» به سیستم درمانی اسدآباد
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد از اتمام و تکمیل پروژه ساختمان دانشکده پرستاری این شهرستان در سال آینده خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، بهنام‌رضا مخصوصی با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه ساختمان دانشکده پرستاری اسدآباد دارای ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نقدی بوده و برای اتمام به ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 

وی پیشرفت فیزیکی این طرح را ۴۰ درصد برشمرد و تصریح کرد: در تلاش هستیم تا طرح فوق در هفته دولت سال آینده تکمیل و افتتاح شود و به بهره برداری برسد.

 

مخصوصی در ادامه با اشاره به اضافه شدن «طب اورژانس» به سیستم درمانی دانشکده علوم پزشکی شهرستان گفت: با پیگیری های انجام شده از طریق  وزارتخانه این تخصص  جدید و در عین حال مهم  به سیستم درمانی شهرستان اختصاص یافته که این تخصص با نام طب اورژانس یا پزشکی اورژانس یکی از تخصص‌های نسبتاً جدید پزشکی است و حیطه فعالیت‌های آن در زمینه بیمارانی است که نیازمند اقدامات فوری فوریت های پزشکی بوده و باید هر چه سریع تر تحت درمان قرار گیرند.

 

وی همچنین با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در چشم انداز بلندمدت این دانشکده در حال رایزنی برای احداث دانشکده دندان پزشکی در این شهرستان است، خاطرنشان کرد: در حوزه آموزشی این دانشکده دارای سه رشته مامایی، فوریت های پزشکی و پرستاری بوده که برای ارتقای رشته های تحصیلی دانشگاه شش رشته تحصیلی جدید نیز به شورای گسترش ارائه شده و با تصویب این رشته ها، در آینده نزدیک این دانشکده می تواند نسبت به جذب دانشجو در رشته های جدید اقدام کند.

 

مخصوصی در ادامه از اتمام و بهره برداری چندی پیش هتلینگ بخش اطفال بیمارستان حضرت قائم(عج) خبر داد و یادآور شد: عملیات محوطه سازی بیمارستان قائم(عج) نیز ظرف دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید./ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal