آخرین اخبار

2. دى 1398 - 14:27   |   کد مطلب: 34402
حسین شیری یکی از معضلات شهر اسدآباد را کمبود نیروی انسانی در شهرداری‌ دانست و گفت: در حال حاضر ۷۹ نفر در شهرداری این شهر کمبود نیرو داریم و مجوز استخدام را هم نمی‌دهند.

به گزارش آوای سیدجمال، رئیس کمیسیون فرهنگی و عضو شورای شهر اسدآباد در نشست مشترک شوراها و شهردار با اصحاب رسانه این شهر با اشاره به جایگاه و اختیارات شوراها، اظهار کرد: کاستی‌های بسیاری را به شورایی‌ها نسبت می‌دهند اما باید بدانند اختیارات نمایندگان مردم در شورا محدود است و حتی در انتخاب شهردار ماه‌ها تأیید آن را به تعویق انداختند.

 

وی یکی از معضلات شهر اسدآباد را کمبود نیروی انسانی در شهرداری‌ دانست و گفت: در حال حاضر ۷۹ نفر در شهرداری این شهر کمبود نیرو داریم و مجوز استخدام را هم نمی‌دهند.

 

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اسدآباد با بیان اینکه بسیاری از ادارات مطالبات و عوارضات شهرداری را پرداخت نمی کنند، تصریح کرد: سال‌ها قبل دو هزار متر مربع از اراضی پارک باهنر برای احداث کتابخانه استاندارد واگذار شد که مسئولان توجهی به آن نداشتند و بلاتکلیف رها شده است.

 

وی  به درگیری شورا برای احداث مسجدی در شهرک سیداحمد و عدم حمایت مسئولان در این خصوص طی این سال‌ها اشاره کرد و افزود: امروز برخی شورا و اعضای شورا را در فضای مجازی نقد و تخزیب می کنند اما اگر انتقادی هست باید صادقانه و منصفانه باشد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal